تقریباً هر زبانی را با این قلم ابتکاری، اکنون ۱۶۰ دلار ترجمه کنید

TL;DR: از ۶ دسامبر، دریافت کنید NEWYES Scan Reader Pen 4 مترجم چند منظوره فقط با ۱۵۹٫۹۹ دلار — ۱۴ درصد پس انداز خواهید کرد.


همه ما می دانیم که یک نفر عاشق سفر و یادگیری زبان های جدید است. با این حال، با زمان محدود، آنها ممکن است فقط بتوانند چند کلمه را اینجا و آنجا انتخاب کنند. در این فصل تعطیلات، شما این قدرت را دارید که ابزار بسیار مفیدی را در اختیار آنها بگذارید. NEWYES Scan Reader قلم متن، گفتار و عکس ها را به ۱۱۲ زبان ترجمه می کند. برای تحویل به موقع تعطیلات تا ۷ دسامبر سفارش دهید و این خودکار اسکن را فقط با قیمت ۱۵۹٫۹۹ دلار (حدود ۱۸۷ دلار) بگیرید.

NEWYES وسیله ای مفید برای صرفه جویی در زمان برای دوستداران زبان است. دیگر سعی نکنید در ۱۵ دقیقه یادگیری زبان در روز تلاش کنید، زمانی که بتوانید در محل یاد بگیرید. این دستگاه می تواند ۵۵ زبان را اسکن کرده و آنها را به ۱۱۲ زبان با دقت و سرعت اسکن ۰٫۵ ثانیه ترجمه کند. ترجمه های خود را روی صفحه نمایش لمسی ۳ اینچی آن مرور کنید و به راحتی به سایر ویژگی ها مانند دوربین برای گرفتن عکس و ترجمه تصویر به متن بروید.

این قلم اسکن ویژگی های چند منظوره را ارائه می دهد و شامل فرهنگ لغت، ضبط صدا و پخش کننده MP3 است. همچنین بلوتوث ۴٫۰ را ارائه می دهد تا بتوانید دستگاه خود را به صورت یکپارچه به گوشی هوشمند متصل کنید.

سازندگان NEWYES دائما به دنبال راه های جدیدی برای نگه داشتن این ابزار در اوج بازی خود هستند. از آن زمان ارتقا یافته است و اکنون دارای ChatGPT داخلی است. به سادگی هر سوالی را از دستگاه بپرسید، آن را به شما پاسخ خواهد داد. همچنین دارای ویژگی‌های دسترسی برای افراد مبتلا به نارساخوانی است و سرعت خواندن قابل تنظیم، مکث کلمات، و برجسته کردن کلمات را در حین خواندن ارائه می‌دهد، بنابراین ممکن است دیگر هرگز در ترجمه گم نشوید.

تعطیلات را با هر زبانی جشن بگیرید NEWYES Scan Reader Pen 4. این کاهش قیمت در ۱۷ دسامبر به پایان می رسد، اما باید تا ۷ دسامبر سفارش داده شود تا تا کریسمس برسد.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-6-translator-pen-scanner

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *