تلفن‌های پیکسل و ساعت‌های هوشمند گوگل تا ۲۱ درصد تخفیف دارند

اگر از طرفداران گوگل پیکسل هستید، این هفته برای شما خوب شروع می شود. طیفی از تلفن های پیکسل گوگل در حال حاضر در فروش هستند. برای شروع، گوگل پیکسل ۸ به هسته اصلی خود بازگشته است قیمت جمعه سیاه ۵۴۹ دلار، از ۶۹۹ دلار کاهش یافته است. تخفیف ۲۱ درصدی پایین ترین قیمتی است که از زمان عرضه این گوشی دیده ایم.

این گوگل پیکسل ۸ جایگزین عالی و ارزان‌تری برای Google Pixel 8 Pro است. به دلیل ویژگی‌هایی مانند تراشه Tensor G3، Face Unlock سریع‌تر و ۲۰ ساعت و ۱۶ دقیقه عمر باتری، در بررسی خود به آن امتیاز ۹۰ دادیم. گوگل پیکسل ۸ همچنین دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی است. به علاوه، ویرایشگر سحر و جادو نیز وجود دارد که قابلیت‌های پر کردن محتوا و کمند را با هم ترکیب می‌کند. سپس صفحه نمایش جدید Actua و طراحی جمع و جورتر نسبت به نسل قبلی خود وجود دارد.

این گوگل پیکسل ۷a همچنین با تخفیف قابل توجهی در دسترس است، با تخفیف ۲۰ درصدی، قیمت آن از ۴۹۹ دلار به ۳۹۹ دلار کاهش یافت. این فقط ۲۵ دلار بیشتر از قیمت پایین آن است، بنابراین گزینه خوبی است. Google Pixel 7a همچنین در بررسی ما به دلیل توانایی آن در ارائه یک تلفن با کیفیت با هزینه بسیار کمتر از گزینه پرچمدار، امتیاز ۹۰ را کسب کرد. صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، تراشه Tensor G2 و شارژ بی سیم را ارائه می دهد. این گوشی همچنین دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با فیلمبرداری ۴K است. در تست اجرای ویدئویی ما، باتری ۱۷ ساعت و ۴۱ دقیقه دوام آورد. برخی از شوخی های ما این بود که بلندگوها کمی سطحی به نظر می رسید و لنز زوم اختصاصی نداشت.

می توانید یک را بردارید ساعت هوشمند جدید در حالی که شما در آن هستید، با Google Pixel Watch 2 با Wi-Fi فروش در کنار گوشی این به پایین ترین قیمت تاریخ آمازون یعنی ۳۰۰ دلار رسیده است که از ۳۵۰ دلار کاهش یافته است – ۱۴ درصد تخفیف. Google Pixel Watch 2 دارای حسگرهایی برای مدیریت استرس، ضربان قلب و دمای پوست است. همچنین دارای صفحه نمایش همیشه روشن و باتری ۲۴ ساعته است که در مدت یک ساعت و ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ می شود. صفحه نمایش ۴۱ میلی متر است و همه برنامه های Google مانند تقویم و نقشه ها.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-pixel-phones-and-smartwatches-are-up-to-21-percent-off-120544932.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/google-pixel-phones-and-smartwatches-are-up-to-21-percent-off-120544932.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *