تلویزیون‌های OLED ال‌جی در دو سال گذشته ارتقای رایگان عالی را در سال ۲۰۲۴ دریافت خواهند کرد

ال جی برنامه‌های خود را برای اجرای یک برنامه به‌روزرسانی webOS نشان داده است که به‌روزرسانی‌های اخیر webOS را به انواع تلویزیون‌های این برند گسترش می‌دهد.

در مجموع، تک تک مدل های LG 2022 OLED سریال های تلویزیونی، OLED Flex، OLED Objet Collection Posé و صفحه نمایش QNED Mini Led 8K ارتقاء را دریافت خواهند کرد. به گفته این شرکت، این برنامه راه‌های جدیدی را برای کاربران معرفی می‌کند تا تلویزیون‌های هوشمند خود را سفارشی کنند تا بتوانند تجربه شخصی‌سازی شده‌ای داشته باشند که نیازهایشان را برآورده کند. برای مثال، می‌توانید محتوایی را که می‌خواهید روی صفحه ببینید، از جمله، اما نه محدود به، سرویس‌های پخش موسیقی و بازی‌های ویدیویی، انتخاب کرده و انتخاب کنید. این به لطف رابط کاربری Quick Card اختصاصی امکان پذیر خواهد شد، سیستمی که ال جی می گوید شبیه آنچه ممکن است در گوشی های هوشمند پیدا کنید.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی در دو سال گذشته ارتقای رایگان عالی را در سال ۲۰۲۴ دریافت خواهند کرد

(اعتبار تصویر: LG)

رابط صفحه نمایش از کارت های جداگانه تشکیل شده است. شما یک بنر بزرگ در بالا، به دنبال آن برگه‌های دسته‌بندی، سپس خدمات انتخابی خود را دارید، و در نیمه پایین، فهرست‌های توصیه‌ای متعدد برای محتوای انتخابی که ممکن است دوست داشته باشید.

علاوه بر رابط کاربری اصلاح‌شده، به‌روزرسانی webOS ال‌جی شامل «فناوری امنیتی پیشرفته» برای محافظت از کاربران در برابر عوامل (احتمالاً) بد، بدافزارها یا سایر نیروهای خارجی خواهد بود. این شرکت جزئیاتی را ارائه نمی دهد که ارتقاء امنیتی شامل چه چیزی و نحوه عملکرد آن است.

دقیقاً مشخص نیست که برنامه ارتقاء (یا همانطور که ال‌جی آن را «Re:New» می‌نامد) به طور رسمی راه‌اندازی می‌شود، اما در اوایل سال ۲۰۲۴ خیلی زود شروع می‌شود. ال‌جی در اینجا متوقف نمی‌شود، زیرا به پشتیبانی از webOS با به‌روزرسانی‌های بیشتر ادامه می‌دهد، زیرا هدف آن «تحول مداوم تجربه مشتری» است. این برند حتی متعهد شد که به انتشار ادامه دهد پشتیبانی از تلویزیون‌های webOS 2024 تا سال ۲۰۲۸.

سال بزرگ برای ال جی

امسال سال بسیار مهمی برای ال جی خواهد بود. اخیراً خود را به نمایش گذاشته است مجموعه تلویزیون های OLED 2024 که توسط مدل جدید و پرچمدار بی سیم خود – LG M4 هدایت می شود. برای بی‌سیم کردن، این مدل مجهز به یک جعبه اتصال صفر است که همه کابل‌های نمایشگر را برای تصویر و صدا در خود جای می‌دهد. صحبت از صدا، ال جی نیز فاش کرد DukeBox خیلی وقت پیش این یک جوک باکس با ظاهری آینده نگر با صفحه نمایش OLED در جلو، یک بلندگوی ۳۶۰ درجه در بالا و برخی درایورهای رو به جلو در پایین است.

مجموعه تلویزیون‌های OLED، Dukebox و موارد دیگر در این صفحه نمایش داده می‌شوند CES 2024 که در تاریخ ۹ ژانویه تعیین شده و تا ۱۲ ادامه خواهد داشت. در حالی که منتظر هستید، حتماً لیست TechRadar را بررسی کنید بهترین تلویزیون های ال جی برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/televisions/lg-oled-tvs-from-the-last-couple-of-years-will-get-a-great-free-upgrade-in-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *