تلویزیون ۷۵ اینچ معروف سامسونگ ۵۰ میلیون تخفیف خورد!

تلویزیون معروف The Frame سامسونگ که پنل LCD (با نام تجاری QLED) و وضح ۴K دارد، یک محصول برجسته به‌حساب می‌آید و درحال‌حاضر مدل ۷۵ اینچی آن با ۱٬۰۰۱ دلار تخفیف در طرح پیشنهادی ویژه‌ی سامسونگ فروخته می‌شود. این تخفیف، قیمت تلویزیون را از ۲,۹۹۹ دلار به ۱,۹۹۸ دلار کاهش داده است.

تلویزیون LS03B از وضوح ۴K UHD و فناوری کوانتوم HDR بهره می‌‌برد که طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و نسبت‌های کنتراست را ارائه می‌دهد. مدل ۷۵ اینچی تلویزیون سامسونگ به سیستم‌عامل تایزن مجهز است و به تمام سرویس‌های استریم محبوب دسترسی دارد.

تلویزیون ۷۵ اینچی LS03B به‌عنوان یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ، مجهز به نور پس‌زمینه‌‌ی ال‌ای‌دی و لایه‌‌ی کوانتوم دات است که امکان نمایش رنگ‌های دقیق‌تر و روشنایی بسیار بالا را فراهم می‌کند.

تلویزیون ۷۵ اینچ معروف سامسونگ ۵۰ میلیون تخفیف خورد!

وجه تمایز تلویزیون The Frame سامسونگ از رقبای خود، قابلیتی به نام Art Mode یا حالت هنری است. فعال‌ کردن این حالت زمانی که فیلم تماشا نمی‌کنید، مجموعه‌ای از آثار هنری را نمایش می‌دهد که از Art Store سامسونگ قابل خریداری هستند.

مقاله‌های مرتبط

قابلیت Art Mode تلویزیون دارای یک حسگر حرکتی داخلی است؛ بنابراین می‌توانید انتخاب کنید تا آثار هنری خود را فقط زمانی که افراد در اطراف نمایشگر هستند، نمایش دهید که با یک قاب سفارشی به دیوار نصب می‌شود و تا لحظه‌ای که آن را روشن می‌کنید مانند یک قاب عکس واقعی به نظر می‌رسد.


منبع: https://www.zoomit.ir/tv/415568-samsungs-75-inch-frame-tv-1000-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *