تمام راه هایی که Dragon's Dogma 2 دیگر بازی های RPG را برای من خراب کرده است

به نظر می‌رسد که در هر گوشه و کناری، کار دیگری که Dragon's Dogma 2 انجام می‌دهد وجود دارد که من را که به بازی‌های RPG معتاد می‌کند، فوق‌العاده خوشحال می‌کند. از نحوه تعامل شما با همراهان گرفته تا جعلیات، اینها تنها برخی از هشت مورد در Dragon's Dogma 2 هستند که دیگر RPG های من را کاملاً خراب کرده اند.

من از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های RPG هستم، اما بازی Dragon's Dogma 2 برای من لازم بود تا بفهمم که اکثر بازی‌های RPG AAA چقدر در دست نگه داشته می‌شوند، و چقدر توانمند است که از آموزش‌های به‌ظاهر بی‌پایان و NPC‌هایی که به من این کار را می‌کنند، رها شوم. راه حل معماها در ۰٫۲ ثانیه پس از کشف پازل در وهله اول (خدای جنگ راگناروک، به شما نگاه می کند).

از آنجایی که من کاملاً به این بازی معتاد شده‌ام و قبلاً آن را برای مدتی نامقدس بازی کرده‌ام، چیزهای زیادی وجود دارد که وقتی به ناچار یک RPG متفاوت بازی می‌کنم از دست خواهم داد. بنابراین، از رفتار منحصربه‌فرد دشمن گرفته تا امتیازهای بالا، اینها همه کارهایی است که Dragon's Dogma 2 انجام می‌دهد که دیگر RPG‌ها انجام نمی‌دهند.


تمام راه هایی که Dragon's Dogma 2 دیگر بازی های RPG را برای من خراب کرده است۸ Ways Dragon's Dogma 2 RPG های دیگر را برای من خراب کرد


هشت راه که Dragon's Dogma 2 دیگر بازی های RPG را برای من خراب کرده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/all-the-ways-dragons-dogma-2-has-ruined-other-rpgs-for-me?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *