تمرکز برادران وارنر بر روی موبایل و بازی رایگان به جای بازی های کنسول AAA “فرار”.

JB Perrette، رئیس بازی‌های Warner Bros.

صحبت کردن در جریان اخیر رویداد مورگان استنلی (با تشکر گیم اسپاتپرت گفت که این شرکت با تمرکز بر بزرگترین فرنچایزهای خود و آوردن برخی از آنها به فضای بازی های موبایل و رایگان علاوه بر خدمات زنده، با نوسانات مبارزه خواهد کرد. هدف درآمد منسجم تر است.

ما بازی‌ها را به‌عنوان حوزه‌ای دوبرابر می‌کنیم که فکر می‌کنیم فرصت‌های رشد بسیار بیشتری وجود دارد که می‌توانیم با IP که در اختیار داریم و برخی از قابلیت‌هایی که در استودیو داریم، جایی که به‌طور منحصربه‌فرد به عنوان هر دو موقعیت داریم، از آن استفاده کنیم. ناشر و توسعه‌دهنده بازی‌ها.»

Suicide Squad: Kill the Justice League – The Game Awardsدر یوتیوب تماشا کنید

به‌جای راه‌اندازی یک بازی کنسولی تک‌تک‌شده، چگونه می‌توانیم یک بازی را توسعه دهیم، به عنوان مثال، میراث هاگوارتز یا هری پاتر، که یک سرویس زنده است که در آن افراد می‌توانند زندگی کنند، کار کنند، بسازند و در آن بازی کنند. جهان به صورت مداوم؟”

پرت خاطرنشان کرد که WBD دارای برندهای محبوبی است که می توان به آنها اعتماد کرد، مانند Mortal Kombat، Game of Thrones، Harry Potter و DC، و همچنین ۱۱ استودیو داخلی مختلف برای توسعه بازی. به این ترتیب، او انتظار دارد که بازی در آینده “رشد معناداری” را برای شرکت به ارمغان بیاورد.

نظرات او پس از آخرین انتشارات این شرکت جالب است.

Hogwarts Legacy با فروش ۲۲ میلیون نسخه پرفروش‌ترین بازی سال گذشته بود، اگرچه جدیدترین بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ناامیدکننده بزرگی بود.

در حالی که هنوز ارقام فروش مشخصی به اشتراک گذاشته نشده است، گونار ویدنفلز، مدیر مالی شرکت، ماه گذشته اعلام کرد. جوخه انتحاری “در حد انتظارات ما نبود”.

این دو بازی با هم، مطمئناً آن نوسانی را که Perrette توصیف کرده است، در بر می گیرد.

جوخه انتحار شامل انواعی از عناصر سرویس زنده است که او مایل است بر روی آنها بسازد، اگرچه اینها هستند که مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت و بازیکنان به طور یکسان پس از انتشار بازی.

آن فصل اول محتوای پس از عرضه، جوکر را اضافه خواهد کرد بعد از این ماه.

نظرات پرت نیز منعکس کننده نظرات مدیر عامل WBD دیوید زاسلاو که در ماه نوامبر به این موضوع اشاره کرد برنامه های این شرکت برای تمرکز بر روی بازی های سرویس زنده “همیشه فعال”.


منبع: https://www.eurogamer.net/warner-bros-focusing-on-mobile-and-free-to-play-instead-of-volatile-aaa-console-games?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *