تنها با ۵۰ دلار از دسترسی نامحدود به این ابزار هوش مصنوعی همه کاره لذت ببرید

TL;DR: تا ۲۵ دسامبر، ایجاد محتوا، نوشتن کد، تولید تصاویر، رونویسی مصاحبه هاو بیشتر با Producti، یک ابزار همه کاره مجهز به هوش مصنوعی، با قیمت ۵۰ دلار به فروش می رسد.


با ظهور ابزارهایی مانند ChatGPT و Dall-E، بسیاری از این نگران هستند که برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی برای مشاغل ما بیایند. با این حال، در واقعیت، آنها ابزارهای مکملی هستند که می توانند به ما کمک کنند تا وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم. اگر خلاق هستید و برای تولید محتوا به کمک نیاز دارید، ابزار هوش مصنوعی مانند Producti به شما این امکان را می دهد که وظایف خود را در نیمی از زمان انجام دهید تا بتوانید سریعتر به KPI های خود برسید.

چه نویسنده، بازاریاب دیجیتال، توسعه دهنده یا کارآفرین باشید، Producti به عنوان شریک بهره وری سطح بعدی شما عمل می کند. این یک پلتفرم هوش مصنوعی همه کاره است تولید تصاویر، ساخت محتوا، نوشتن کد و موارد دیگرو برای مدت زمان محدودی می‌توانید تنها با ۴۹٫۹۹ دلار به این پلتفرم دسترسی مادام‌العمر داشته باشید.

در یک چشم انداز دیجیتالی که در آن سیلابی از محتوا در ثانیه منتشر می شود، نمی توانید انتظار داشته باشید که اگر محتوا را به همان سرعت منتشر نکنید، ادامه دهید. با Producti، یک کیت ابزار هوش مصنوعی همه کاره دارید که به شما کمک می‌کند محتوای باکیفیتی تولید کنید که با برند شما همسو باشد.

Producti می تواند هر آنچه شما می خواهید باشد. می‌توانید از آن به‌عنوان یک دستیار نوشتن هوشمند برای کمک به نوشتن یک کپی مؤثر، یک تولیدکننده تصویر برای ایجاد تصاویر مناسب برای انواع محتوا، یک کمک بازاریابی برای ایجاد یک استراتژی همه‌کانالی، یک تولیدکننده کد برای نوشتن کد سفارشی تقریباً به هر زبانی استفاده کنید. . و حتی یک رونویس برای تبدیل گفتار به متن به روشی سریع.

البته این برنامه فقط به تولید محتوا محدود نمی شود. حتی می‌تواند به‌عنوان شریک تجاری شما عمل کند و توصیه‌های درستی را با پشتوانه داده‌ها ارائه دهد. به یک دستیار دیجیتال واقعی نیاز دارید؟ همچنین می توانید از آن بخواهید که جلسات را برنامه ریزی کند، به ایمیل ها پاسخ دهد و وظایف را برای شما مدیریت کند. همچنین می تواند تقریباً در مورد هر چیزی مشاوره و راهنمایی ارائه دهید زیر آفتاب – تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید.

Producti همیشه در حال گسترش است، بنابراین لیست قابلیت های آن در طول زمان افزایش می یابد. هر زمان که به کمک نیاز داشتید، به سادگی درخواست های خود را وارد کنید و اجازه دهید الگوریتم های هوش مصنوعی بقیه کار را انجام دهند.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

آ اشتراک مادام العمر در برنامه Producti AI Pro به طور معمول با قیمت ۶۴۷ دلار به فروش می رسد، اما تا ۲۵ دسامبر، می توانید آن را تنها با ۴۹٫۹۹ دلار به فروش برسانید.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-25-ai-pro-plan

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *