تهیه‌کننده سریال می‌گوید Final Fantasy 8 در بازسازی فرضی نیاز به سیستم نبرد مجدد دارد

یوشینوری کیتاسه، کارگردان و تهیه‌کننده سریال Final Fantasy 8 گفته است که سیستم مبارزات آن را در یک بازسازی فرضی تغییر خواهد داد.

هشتمین بازی از این سری نسبت به سایرین آزمایشی تر است، به ویژه با سیستم Junction که برای تقویت آمار شخصیت های بازیکن استفاده می شود.

کیتاسه گفت IGN او “واقعاً سیستم نبرد را دوباره کار می کند”، به طور خاص به سیستم Junction اشاره می کند.


تهیه‌کننده سریال می‌گوید Final Fantasy 8 در بازسازی فرضی نیاز به سیستم نبرد مجدد داردما بازی Final Fantasy 7 Rebirth را بازی کرده‌ایم – نسخه نمایشی Final Fantasy 7 Rebirth و اولین ساعت‌های برداشت


ما بازی Final Fantasy 7 Rebirth را بازی کرده‌ایم – نسخه نمایشی Final Fantasy 7 Rebirth و اولین ساعت‌های برداشت

او گفت: «فکر می‌کنم شاید به خاطر داشته باشید که ما در Final Fantasy 8 سیستم Junction را داشتیم. “و چیزی که در مورد آن سیستم وجود داشت این بود که دشمنان مطابق با سطح بازیکن تراز شدند. و بدیهی است که باید از سیستم Junction و نحوه شخصی سازی آن برای غلبه بر چالش استفاده می کردید. و من فکر می کنم این کار بسیار دشواری بود. بسته به مهارت های بازیکن، گاهی اوقات آنها بهترین راه را برای انجام آن انجام نمی دهند.

بنابراین فکر می‌کنم می‌خواهم به آن بازگردم و واقعاً سیستم نبرد را دوباره کار کنم [Final Fantasy 8] و آن را به چیزی تبدیل کنید که در آن سطح دشواری و قابلیت دسترسی برای برخی از طرفداران بسیار متعادل تر بود. بنابراین فکر می‌کنم این چیزی است که اگر قصد بازسازی آن را داشتم بیشتر به آن نگاه می‌کردم.”

البته، این فقط یک اظهار نظر سرگرم کننده در مورد یک بازسازی فرضی بود.

کیتاسه در صحبت با Eurogamer گفت که از بازسازی های بیشتری در آینده منصرف نمی شود، اما به دلیل اندازه و میزان کار مورد نیاز باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

“این واقعاً من را به این دلیل ناامید نکرده است، اما مطمئناً ما متوجه شده‌ایم که میزان کار درگیر – مطمئناً برای بازی‌های دوران سوپر نینتندو و دوران پلی‌استیشن وان – و میزان واقعی محتوایی که در آن بازی‌ها وجود داشت، خیلی بیشتر از چیزی که به یاد داشتیم، کیتاسه گفت.

“این ما را از بین برد: مقدار زمان و تلاش و منابعی که برای درک چنین چیزی نیاز داریم [a modern remake] بسیار بیشتر از آن چیزی بود که ما در ابتدا تصور می کردیم، بنابراین ما را وادار کرد تا در مورد راه اندازی مجدد پروژه دیگری در آن مقیاس با دقت فکر کنیم.»

با این حال، او اضافه کرد که نیازی نیست بازسازی‌ها به «سبک هنر واقعی عکس فوق‌العاده واقع‌گرایانه» باشند و سبک‌های دیگر در نظر گرفته می‌شوند.

کیتاسه در مورد یک بازسازی دو بعدی از بازی محبوب فاینال فانتزی ۶ گفت: “من هیچ برنامه خاصی ندارم، اما فکر می کنم قطعا توسعه دهنده ای در داخل شرکت وجود داشته باشد که بخواهد از این سبک استفاده کند – یا حتی سبک دیگری. سبک آنها احساس می کنند این واقعا بهترین رویکرد برای بازی است که آنها در حال بازسازی هستند و این سبکی است که طرفداران دوست دارند آن را در آن ببینند – من قطعاً فکر می کنم این یک امکان است و آنها می توانند بسیار با آن کار کنند. من بسیار خوشحال خواهم شد. برای دیدن آن.”

کیتاسه همچنین با Eurogamer صحبت کرد ایجاد تعادل بین ماموریت‌های جانبی و داستان، به علاوه امکان افزودن تیفا به Tekken 8.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Final Fantasy 7 Rebirth، برداشت‌های من از بازی را بررسی کنید مینی بازی با کارت Queen’s Blood.

آیا می‌خواهید نسخه‌ای از Final Fantasy 8 بازسازی شده باشد؟


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-8-would-need-reworked-battle-system-in-hypothetical-remake-says-series-producer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *