تهیه‌کننده فرنچایز می‌گوید فیلم‌های Sonic the Hedgehog قصد دارند «رویدادهای سطح انتقام‌جویان» باشند.

فیلم های Sonic the Hedgehog قصد دارند “رویدادهای سطح انتقام جویان” باشند.

به گفته توبی اشر، تهیه کننده فرنچایز Sonic، که با او صحبت کرده است چسباندن در مورد تصمیم برای ایجاد اسپین آف برنامه تلویزیونی Knuckles آیندهبا بازی ادریس البا

او گفت: «ما واقعاً در مورد ایده گسترش شخصیت‌هایمان در دنیای خود به تلویزیون هیجان‌زده شدیم، به‌ویژه، زیرا این به ما بستری می‌دهد تا واقعاً مطالعات شخصیتی انجام دهیم.

سری Knuckles | تریلر رسمی | پارامونت +در یوتیوب تماشا کنید

ما می‌دانستیم که با آمدن Shadow به Sonic 3 و برخی از کارهای بزرگ‌تر که می‌خواهیم انجام دهیم، فرانچایز Sonic در سمت فیلم، این رویدادهای سطح انتقام‌جویان خواهند بود. آنها به این بزرگی و هیجان‌انگیز خواهند بود. داستان‌هایی که شخصیت‌های مختلف زیادی دارند. و بنابراین کاری که تلویزیون برای ما انجام داد این بود که به ما فرصت داد تا عمیق‌تر به سراغ شخصیت‌های مکمل‌تر برویم و واقعاً آنها را به روش‌های جالبی بسازیم.”

این ساختار – از اسپین‌آف‌های تک‌شخصیتی که منجر به یک رویداد سینمایی بزرگ می‌شود – قطعاً منطقی است، اگرچه این سوال پیش می‌آید: چه کسی ممکن است یک برنامه تلویزیونی دریافت کند؟ آیا می‌توانیم روی Shadow تمرکز کنیم؟ آیا امی ظاهر خواهد شد؟ خامه خرگوش؟!

در حالی که فیلم Sonic 2 Knuckles (الهام گرفته از بازی Sonic 3) را معرفی کرد فیلم Sonic 3 به وضوح از Sonic Adventure 2 الهام گرفته شده است.

Ascher با اشاره به Sonic & Knuckles + Sonic گفت: “ما همچنین واقعاً دوست داشتیم که بازی ها را به صورت خطی طی کنیم و سپس در فیلم سوم، بتوانیم یک تخم مرغ فوق العاده عید پاک Sonic 3 و Knuckles را انجام دهیم.” دنباله های Hedgehog 3.

علاوه بر این، Ascher قول ادامه در Knuckles of the fish out of water طنز موجود در فیلم Sonic 2 را داد. او گفت: «ما فکر کردیم که بتوانیم آن را به یک سریال کامل تبدیل کنیم. “فکر می‌کنم این خنده‌دارترین نسخه‌ای است که تا به حال در هر یک از فیلم‌های سونیک داشته‌ایم. تا حدی به خاطر آدام پالی و به دلیل آنچه ادریس به شیوه‌ای واقعا عالی آورده است، به کمدی عجیب و غریب متمایل می‌شود.”

در مورد آینده؟ Ascher گفت: “اگر چیزی واقعاً با موفقیت کار می کند، و ما یک داستان واقعاً عالی برای گفتن داریم، قطعاً آن را گسترش خواهیم داد.” من فکر نمی‌کنم درهای بسته‌ای در تلویزیون آینده، فصل‌های آینده Knuckles وجود داشته باشد، بنابراین همه چیز کاملاً باز است. من فکر می‌کنم برای ما مهم است که فقط برای ساختن چیزها چیزی نسازیم.»

نمایش تلویزیونی شش اپیزودی Knuckles در ۲۶ آوریل در ایالات متحده در Paramount+ پخش می‌شود و روز بعد حوزه‌های دیگری نیز پخش می‌شود. سپس، فیلم Sonic 3 در ۲۰ دسامبر اکران خواهد شد.

پیش از آن، سگا در حال بازسازی نسخه ۲۰۱۱ Sonic Generations است Sonic x Shadow Generations برای عرضه در پاییز در کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس، سوییچ و رایانه شخصی (استیم و اپیک).


منبع: https://www.eurogamer.net/sonic-the-hedgehog-films-aiming-to-be-avengers-level-events-says-franchise-producer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *