تهیه کننده می گوید نسخه PC Final Fantasy 16 در مراحل نهایی بهینه سازی قرار دارد

نائوکی یوشیدا، تهیه کننده، گفت که نسخه رایانه شخصی بازی Final Fantasy 16 در مراحل نهایی بهینه سازی است.

صحبت کردن با GameInformerیوشیدا اظهار داشت که بندر آینده به خوبی در حال پیشرفت است. با این حال، او از ارائه هر گونه جزئیات بیشتر، مانند زمانی که ممکن است برای انتشار آماده شود، خودداری کرد.

یوشیدا توضیح داد: «زمانی که می‌توانیم نسخه رایانه شخصی را منتشر کنیم ممکن است به آن وابسته باشد – سیستم مورد نیاز و مشخصات رایانه‌های شخصی که بازیکنان به آن نیاز دارند، بنابراین ما در تلاش هستیم تا آن را بفهمیم. [the PC specifications] به دنبال تا حدودی بالا هستند.

در اینجا Aoife ما با نقد رایگان اسپویلر Final Fantasy 16 است. در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که یوشیدا نمی‌توانست اطلاعات بیشتری در مورد پورت رایانه شخصی ارائه دهد، اما اظهار داشت که نسخه آزمایشی آن قبل از انتشار در دسترس خواهد بود و احتمالاً ظرف ۱۲ ماه آینده.

او گفت: “باز هم، ما واقعاً نمی‌توانیم در مورد جزئیات زمان انتشار آن خیلی صحبت کنیم – فکر می‌کنم در زمان کمی بیشتر در مکان بهتری برای اعلام چیزها خواهیم بود.” اما یک چیز مسلم است: در آینده خیلی دور نخواهد بود؛ نه یک سال، نه دو سال، احتمالا کوتاهتر از آن خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

ما ابتدا باد از بازی Final Fantasy 16 برای رایانه شخصی منتشر شد سال گذشته، زمانی که توسعه‌دهنده تأیید کرد کار در حال انجام است.

یوشیدا در آن زمان گفت: «فقط بیش از دو ماه از انتشار بازی می گذرد و ما بازخورد زیادی از بازیکنان در سراسر جهان دریافت کرده ایم. “من و تیم سازنده استریم‌ها و ویدیوهای شما را تماشا می‌کردیم و توجه ویژه‌ای به نظر همه درباره Final Fantasy 16 داشتیم. ما تمام تلاش خود را برای ساخت این بازی به کار می‌گیریم، بنابراین دیدن واکنش‌های مختلف بسیار خوشحال کننده است.”

در مورد خود یوشیدا، به نظر نمی‌رسد که توسعه‌دهنده به این زودی‌ها پاهای خود را بالا ببرد. در واقع او هست مشتاق کارگردانی عنوان مهم دیگری استو اگر فرصتی پیش آمد آماده باشد.

همانطور که گفته شد، یوشیدا قبلاً این را پیشنهاد کرده بود بازی اصلی بعدی Final Fantasy احتمالا باید توسط شخص دیگری کارگردانی شودبه جای “داشتن همان افراد قدیمی” که توسعه را مدیریت می کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-16-pc-version-in-final-stages-of-optimisation-director-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *