توستر Xbox Series S واقعی است

توستر Xbox Series S یک لوگوی Xbox را در نان شما می سوزاند و برای خرید در Walmart در دسترس است.

آیا تا به حال خواسته اید آشپزخانه ای پر از میم داشته باشید؟ خوب، توستر Xbox Series S اینجاست و آماده نشستن در کنار شماست یخچال Xbox Series X. بله، این یک توستر واقعی است که می تواند تمام نان ها، کلوچه های انگلیسی و وافل های یخ زده ای را که به سمت آن پرتاب می کنید، تحمل کند. حتی لوگوی Xbox Sphere را روی نان شما برشته می کند. واقعا

تصاویری از توستر Xbox Series S ابتدا پدیدار شد تقریباً یک سال پیش در وب‌سایت‌های فرانسوی، اما Walmart این کار را کرده است الان شروع به فروش کرد توستر به قیمت ۳۹٫۹۹ دلار، به عنوان مشاهده شده توسط Wario64. در حالی که توستر شبیه یک Xbox Series S است، با دریچه هوای مشکی مشخص خود، دارای مجموعه ای از ویژگی هایی است که واقعاً برای برشته کردن نان خود می خواهید. شش سطح قهوه ای شدن، سینی خرده نان قابل جابجایی، شمارش معکوس LED و دکمه یخ زدایی وجود دارد. اما واضح است که ستاره اصلی نمایش، توانایی حک کردن لوگوی Xbox در نان خود مانند یک گیمر واقعی است.

توستر Xbox Series S دارای همان دریچه مشکی موجود در کنسول مایکروسافت است.
توستر Xbox Series S دارای همان دریچه مشکی موجود در کنسول مایکروسافت است.
تصویر: Walmart

اگرچه این اولین توستری نیست که برای گیمرها ساخته شده است. Bungie آزاد شد سرنوشت– توستر تم چند سال پیش، با عملکردی برای سوزاندن کامل شد سرنوشتآرم Tricorn در نان شما. Razer همچنین قول داده که این کار را انجام دهد توستر جوک روز اول آوریل یک واقعیت است، اما هرگز اتفاق نیفتاد.

توستر Xbox Series S به آن می پیوندد یخچال مینی Xbox Series X که از الگوهای رفتاری متولد شد که آن را مسخره می کردند ظاهر یخچال مانند کنسول. من شخصاً منتظر هستم تا مایکروسافت به یک طیف کامل لوازم خانگی منشعب شود. در آشپزخانه فضای زیادی برای مایکروویو، کتری یا ماشین لباسشویی Xbox وجود دارد. از این گذشته، هر طرفدار واقعی ایکس باکس دوست دارد پس از هر بار شستشو، تمام غذای خود با آرم ایکس باکس و لباس هایش سبز رنگ شود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/1/4/24024939/xbox-series-s-toaster-bread-xbox-logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *