ساعت هوشمند بعدی گارمین در سایت خودش فاش شد… و آن گارمین لیلی ۲ است.

اولین تصویر از Garmin Lily 2 به صورت آنلاین به بیرون درز پیدا کرد، یک ساعت هوشمند باریک تر و باریک تر از بسیاری از ساعت ها. بهترین ساعت های گارمین. مشخص نیست دقیقا چه زمانی این ساعت را می بینیم، اما احتمالاً در تاریخ رونمایی خواهد شد. CES 2024که از ۹ ژانویه آغاز می شود.

Garmin Lily 2 به طور تصادفی در صفحه پشتیبانی وب سایت ژاپنی گارمین فاش شد. توسط چک دفترچه یادداشتلغزش را نیز می توان در پیدا کرد ماشین راه برگشت.

به نظر می‌رسد که Garmin Lily 2 راه‌های مدل قبلی خود را دنبال می‌کند و یک ساعت سبک متمرکز با بند باریک‌تر است و ظاهر ساعت‌های کلاسیک زنانه را بازتاب می‌دهد. این برخلاف اخیر است Garmin Venu 3 و Vivoactive 5 که قابلیت های سبک زندگی تناسب اندام مشابهی را در یک ساعت تناسب اندام با ظاهر سنتی تر ارائه می دهد. تصویر فاش شده رنگ طلایی و نارگیلی آن را به نمایش می گذارد، اگرچه ما شک نداریم که این تنها یکی از چندین رنگ است.

با توجه به زمان لو رفتن و این واقعیت که تصاویر تبلیغاتی آماده هستند، ما انتظار داریم که Garmin Lily 2 به زودی رونمایی شود. احتمالاً در CES 2024، کنفرانس جهانی فناوری که از ۹ ژانویه در لاس وگاس میزبانی می شود، رونمایی خواهد شد، زیرا گارمین در آنجا نمایشگاه خواهد داشت.

گارمین لیلی اصلی که سه سال پیش عرضه شد، ساعت هوشمندی بود که زنان را هدف قرار داده بود و به طور شگفت‌انگیزی دارای ویژگی‌های سبک بود. فاقد GPS داخلی بود و استفاده از آن را برای دوندگان و دوچرخه سواران محدود می کرد، اگرچه سایر ویژگی های ردیابی تناسب اندام را همراه با موارد سلامتی مانند قابلیت های ردیابی چرخه قاعدگی داشت. در حال حاضر هیچ شایعه ای از مشخصات یا لیست ویژگی ها برای تکرار بعدی این ساعت وجود ندارد، اما برای اینکه بفهمیم گارمین در حال پخت و پز چه چیزی است، مدت زیادی منتظر نخواهیم بود.

ساعت هوشمند بعدی گارمین در سایت خودش فاش شد… و آن گارمین لیلی ۲ است.

(اعتبار تصویر: Garmin)

تجزیه و تحلیل: لیلی اصلی نیاز به بهبود دارد

در ما نقد اصلی Garmin Lilyما متوجه شدیم که این ساعت به طرز شگفت‌آوری فاقد ویژگی‌ها بود، با یکی از قابلیت‌هایی که گارمین را به یک نام آشنا تبدیل کرد – GPS – که در ساعت باریک وجود نداشت.

ما گفتیم که «بسیاری از دستگاه‌های باریک بدون جنسیت در بازار از قبیل آمازفیت و اپل در حال حاضر، توجیه پرداخت این مبلغ برای ساعتی که زیبا به نظر می‌رسد، اما عملکرد کمتری دارد، دشوار است». ما امیدواریم که Lily 2 بتواند با افزودن GPS، سنسورهای ضربان قلب بهبودیافته و برخی از پیشرفت‌های تناسب اندام گارمین که در چند سال اخیر توسعه یافته است، مانند امتیاز آمادگی برای تمرین، این وضعیت را تغییر دهد.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید …


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/garmins-next-smartwatch-has-leaked-on-its-own-site-and-its-the-garmin-lily-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *