توسعه‌دهنده سابق Rockstar توضیح می‌دهد که چرا GTA 6 در زمان راه‌اندازی به رایانه‌های شخصی نمی‌آید: «این چیزها بسیار پیچیده است».

یکی از توسعه‌دهندگان سابق Rockstar دلیل آن را روشن کرده است Grand Theft Auto 6 GTA 6 راه اندازی خواهد شد پلی استیشن ۵ و Xbox Series X|S قبل از هرگونه انتشار احتمالی رایانه شخصی در آینده.

صحبت کردن در مورد او کانال یوتیوبمایک یورک، توسعه‌دهنده سابق Rockstar، که اکنون در Highwire Games کار می‌کند، بخشی از استدلال پشت کنسول اولیه بازی را فاش می‌کند. پنجره انتشار ۲۰۲۵ به خوبی می تواند فروش محور باشد (از طریق IGN).

یورک می‌گوید: «دلیل اینکه یک پورت PC دیرتر می‌آید و اولین چیزی نیست که بیرون می‌آید، این است که آنها می‌خواهند آنچه را که می‌فروشد اولویت‌بندی کنند. “بیشتر اوقات، به خصوص در گذشته، پلی استیشن فروشنده بزرگ بود. پلی استیشن کنسولی بود که داشت. بیشتر از هر کنسول دیگری فروخت.”

با این حال، انحراف احتمالی نسبت به فروش در پلی استیشن تنها دلیلی نیست که نسخه رایانه شخصی فاقد پنجره انتشار خودش است، حداقل طبق گفته یورک.

یکی از دلایل اصلی که یک پورت PC اینقدر طول می کشد این است که [PCs have] یورک اضافه کرد: معماری متفاوت و اجزای مختلف. در پلی استیشن و ایکس باکس، هر کدام یک کارت گرافیک دارند و […] این همان معماری داخل جعبه است که هر پلی استیشن که برای میلیون ها نفر ارسال شده است. اما وقتی صحبت از رایانه شخصی به میان می‌آید، هر شخصی یک رایانه شخصی متفاوت دارد.”

در عمل، این بدان معناست که برای اطمینان از آن، آزمایشات بیشتری مورد نیاز است GTA 6 دارای نسخه PC پایدار است. زمانی که پورت رایانه شخصی را انجام می دهید، باید چیزها را روی چندین سخت افزار مختلف آزمایش کنید [setups]، پردازنده های گرافیکی مختلف یورک ادامه داد: نه فقط یک یا دو، بلکه ۱۰ یا ۲۰٫

داشتن توضیحی در مورد علت اطمینان خاطر است GTA 6انتشارات ممکن است به این شکل مبهم باشد. با این حال، شایان ذکر است که هیچ یک از اینها یک کلمه رسمی از Rockstar نیست.

با توجه به ذخیره فرهنگی شدید GTA، مهم است که به یاد داشته باشید که Rockstar یک توسعه دهنده است مانند سایر توسعه دهندگان، و باید با چالش های فنی مشابه دیگران مقابله کند. همانطور که برای ما در TechRadar Gaming، ما نمی توانیم صبر کنیم تا بیشتر ببینیم از بازی

در این مدت چیزی برای بازی می خواهید؟ لیست ما از بهترین بازی های داستانی و بهترین بازی های تک نفره پر از بزرگان سنگ سرد هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/ex-rockstar-dev-explains-why-gta-6-wont-come-to-pc-at-launch-this-stuff-is-very-complicated

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *