توسعه‌دهنده می‌گوید که برابری Palworld Xbox و Steam “در اختیار گواهینامه است”.

Palworld تا حدودی به دلیل فرآیند صدور گواهینامه مایکروسافت، در Xbox در مقایسه با Steam کمی متفاوت است.

در سرور Palworld Discordمدیر انجمن بازی باکی تصریح کرد که نسخه‌های Palworld بین Steam و Xbox یکسان نیستند، زیرا در Steam v1.2 و Xbox v1.2 متفاوت هستند حتی اگر شماره نسخه‌ها یکسان است.

باکی در Disocrd نوشت: “به نظر می رسد سردرگمی وجود دارد که Steam و Xbox “ویژگی های از دست رفته” هستند. این کاملاً درست نیست.” Windows Central). برخی از ویژگی‌ها ممکن است کمی متفاوت باشند یا ارزش متفاوتی داشته باشند، اما سایر مشکلات مانند دکمه خروج از بازی از دست رفته و غیره نتیجه یک «ساخت قدیمی‌تر» نیستند، اینها مسائل جداگانه‌ای هستند.


نکات دسترسی اولیه PALWORLD – گرفتن پاداش، هک بیش از حد و موارد دیگر!

باکی ادامه داد: «در واقع، استیم و ایکس‌باکس احتمالاً هرگز شماره نسخه‌های یکسانی نخواهند داشت تا زمانی که بازی‌ها برای سازگاری متقاطع ارائه شوند، زیرا در آن مرحله از نظر داخلی همان بازی خواهند بود».

مدیر انجمن Palworld گفت: این “به این معنی نیست که Xbox لزوما “پشت” یا چیز دیگری است. این بدان معناست که “آنها اساساً دو نسخه متفاوت از بازی هستند زیرا معماری Xbox متفاوت است” با Steam.

باکی پیش از ادامه در پست بعدی نوشت: «البته، هدف این است که آنها را دقیقاً به همان مکان برسانیم، اما تا زمانی که کراس پلی کاملاً سازگار نباشد، این امر قابل دستیابی نیست. در حال حاضر می‌خواهند ایکس باکس را به نسخه ۱٫۲ برسانند، اما نسخه ۱٫۲ ایکس باکس در نسخه ۱٫۲ استیم یکسان نیست.”

باکی بدون در نظر گرفتن وضعیت شماره نسخه کمی گیج کننده، بیشتر به کاربرانی که در مورد رفع فوری و مواردی از این دست سؤال می کردند، پاسخ می داد. باکی گفت که یک Hotfix برای Palworld چند روز قبل در Steam منتشر شده بود، اما کاربران دارای نسخه Xbox باید منتظر بمانند. این به این دلیل است که رفع مشکل در حال حاضر “در صف صدور گواهینامه MS نشسته است”.

هنگامی که در مورد برابری بین Steam و Xbox با چیزهایی مانند DLSS سؤال شد، باکی دوباره اظهار داشت که گواهینامه بخشی از دلیل عدم وجود برخی ویژگی‌ها در نسخه Palworld مایکروسافت است.

باکی پاسخ داد: “برخی از این کارها زمان بیشتری را می طلبد.” ما به شدت در حال تلاش برای تسریع این امر هستیم.»


توسعه‌دهنده می‌گوید که برابری Palworld Xbox و Steam “در اختیار گواهینامه است”.
اعتبار تصویر: یوروگیمر

علی‌رغم همه این‌ها، Palworld در چند روز گذشته تعداد بازیکنان واقعا شگفت‌انگیزی را به دست آورده است. همین امروز صبح مشخص شد که بازی فروخته شده است ۵ میلیون نسخه در سه روز.

Palworld؟ بیشتر شبیه سلطه جهانی پال، درست است؟


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-xbox-and-steam-parity-at-the-mercy-of-certification-developer-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *