توسعه‌دهنده Palworld که متهم به کپی کردن پوکمون است می‌گوید قصد نقض مالکیت معنوی را ندارد

Palworld توسعه دهنده PocketPair گفته است که “هیچ قصدی” ندارد که از نظر قانونی مقصر هر گونه شباهت بین آن و هر فرنچایز محبوب هیولاهای جیبی شناخته شود.

صحبت کردن با خودکارتاکورو میزوب، رئیس PocketPair گفت که بازی بررسی های قانونی را پاک کرده است و هیچ اقدامی علیه این پروژه (تا کنون) انجام نشده است.

Mizobe گفت: “ما بازی های خود را بسیار جدی می سازیم و مطلقاً هیچ قصدی برای نقض مالکیت معنوی سایر شرکت ها نداریم.”


نکات دسترسی زودهنگام Eurogamer’s Palworld برای یک جایزه مفید و موارد دیگر.

با این حال، Mizobe در مورد Snorlax در اتاق – پوکمون – و شرح داده شده آن را به عنوان “رهبر قریب به اتفاق ژانر مجموعه هیولا/بالا بردن” و اکنون یک “سلف بزرگ” برای Palworld است.

نظرات بعدا میاد طرفداران پوکمون آخر هفته را با بحث و جدل در رسانه های اجتماعی بر سر شباهت های درک شده بین گونه Palworld’s Pal و چندین پوکمون محبوب سپری کردند.. (در یک نقطه، “ریپ آف” طبق گزارش ها در X در ژاپن ترند بود.)

به طور گسترده به اشتراک گذاشته شده است نخ از پست‌های X، دوستان و پوکمون‌ها را در کنار هم با بسیاری از گونه‌های آشنا مقایسه می‌کند.

پس از اینکه طرفداران پوکمون شروع به اشاره به شباهت‌هایی کردند که دیده‌اند، میزوب خودش در شبکه‌های اجتماعی پستی منتشر کرد و گفت که «کامنت‌های تهمت‌آمیز» و «تهدید به مرگ» را متوجه هنرمندان بازی کرده است.

میزوب در نامه ای نوشت: «در حال حاضر، ما نظرات توهین آمیز علیه هنرمندان خود دریافت می کنیم و توییت هایی را می بینیم که به نظر می رسد تهدید به مرگ باشد. پست در Xتوییتر سابق

“من نظرات مختلفی در مورد Palworld دریافت کردم، اما تمام تولیدات مربوط به Palworld توسط افراد متعددی از جمله من نظارت می شود و من مسئولیت تولید را بر عهده دارم. اگر از تهمت زدن به هنرمندان درگیر در Palworld خودداری کنید سپاسگزارم. “

مدل‌های سه‌بعدی Pals و Pokémon که به‌طور بالقوه آسیب‌رسان‌تر هستند، اکنون از نظر شباهت‌ها با هم مقایسه می‌شوند – و هر پیشنهادی مبنی بر اینکه PocketPair از مدل‌های درون‌بازی گرفته‌شده از بازی‌های Pokémon Scarlet و Violet نینتندو سوییچ به عنوان نقطه‌ی مرجع استفاده می‌کند.

Eurogamer برای اظهار نظر با PocketPair، Nintendo و The Pokémon Company تماس گرفته است.

هیچ‌کدام از این‌ها نتوانسته است Palworld را با شکستن رکوردهای Steam به یک موفقیت بزرگ باز دارد. بیش از ۵ میلیون نسخه فقط در سه روز فروخته شدو افراد زیادی که از طریق Xbox Game Pass بازی می کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-developer-accused-of-copying-pokemon-says-it-has-no-intention-of-infringing-intellectual-property?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *