توسعه دهنده می گوید، بازی آفلاین Nightingale یک اولویت است

Inflexion حالت بازی آفلاین را برای Nightingale در اولویت قرار می دهد. این به دنبال بازخورد بازیکنان است، و بسیاری از تصمیم توسعه‌دهنده برای آنلاین کردن Nightingale فقط در انتشار دسترسی زودهنگام آن در اوایل ماه جاری، سؤال می‌کنند.

در به روز رسانی در بخارتیم Nightingale گفت که چشم انداز آن همیشه این بود که “یک سری قلمروهای به هم پیوسته ایجاد کند، با این ایده که امکان اکتشاف مشترک را در ذهن داشته باشد – جهانی بزرگتر از یک قلمرو یا سرور”.

به این ترتیب، استودیو از همان ابتدا تصمیم گرفت به جای تمرکز بر حالت آفلاین، از همان روز اول از Co-op پشتیبانی کند.


توسعه دهنده می گوید، بازی آفلاین Nightingale یک اولویت استتریلر تاریخ انتشار Nightingale | گیمزکام ۲۰۲۳


تریلر تاریخ انتشار Nightingale.

Inflexion توضیح داد: «بازی مشارکتی مرتبط با داشتن اعضای حزب در چند قلمرو، از نظر فنی چالش‌برانگیزترین مشکل بود و بنابراین اولین مشکلی بود که ما تصمیم گرفتیم با آن مقابله کنیم. “با نگاهی به آن تصمیم، ما به اشتباه قضاوت کردیم که برخی از شما در تجربه خود به دنبال آن بودید.”

این استودیو اکنون در حال “اولویت بندی و توسعه” حالت آفلاین است. بازه زمانی مشخصی برای زمان معرفی این حالت مشخص نکرده است، فقط گفته است که “به محض امکان” منتشر خواهد شد.

علاوه بر این حالت، توسعه دهنده همچنین در حال کار بر روی تعدادی به روز رسانی دیگر از جمله محتوای جدید و رفع اشکال است. Inflexion گفت که در «روزهای آینده» اطلاعات بیشتری در مورد این موارد به اشتراک خواهد گذاشت، پس با ما همراه باشید.

توسعه‌دهنده پایان داد: “از همه کسانی که تا کنون با ما در قلمروها قدم گذاشته‌اند متشکرم – سفر به تازگی آغاز شده است و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با همه شما هستیم.”

مت ویلز از Eurogamer در اوایل این ماه به طور عملی این بازی را انجام داد. شما می توانید افکار او را در مورد آن در همه بخوانید پیش نمایش Eurogamer’s Nightingale.


منبع: https://www.eurogamer.net/nightingale-offline-play-a-priority-developer-says?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *