توسعه دهنده می گوید انتظار دیدن Baldur’s Gate 3 را در Xbox Game Pass نداشته باشید

بازی Baldur’s Gate 3 به Game Pass نخواهد آمد، حتی در حال حاضر این بازی برای Xbox در دسترس است.

صحبت کردن با IGNSwen Vincke، بنیانگذار استودیو Larian، اظهار داشت که بازی RPG برنده جایزه در سرویس اشتراک مایکروسافت ظاهر نخواهد شد و این همیشه برنامه بوده است.

وینکه گفت: «ما یک بازی بزرگ ساختیم، بنابراین فکر می‌کنم بهای منصفانه‌ای برای آن پرداخت می‌شود، و فکر می‌کنم که اشکالی ندارد.

نکات و تاکتیک‌های ۱۲ شگفت‌انگیز Baldur’s Gate 3 Beginners – چگونه در Baldur’s Gate 3 بهترین شروع را داشته باشیم.در یوتیوب تماشا کنید

توسعه‌دهنده ادامه داد: «ما هیچ‌گونه تراکنش‌های خرد را از شما دریافت نمی‌کنیم، بنابراین آنچه را که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت می‌کنید. “در جلو، این یک بازی گوشتی بزرگ است. بنابراین من فکر می کنم که باید بتواند همان طور که هست وجود داشته باشد.

این چیزی است که به ما امکان می دهد به ساخت بازی های دیگر ادامه دهیم.

شاید به یاد داشته باشید که در اوایل سال جاری، اسناد فاش شده فاش شد مایکروسافت تخمین زده است که دریافت Baldur’s Gate 3 در Game Pass به ۵ میلیون دلار نیاز دارد، با شرکتی که این بازی را “RPG دوم Stadia PC” دوبله کرده است. منصفانه است که بگوییم با توجه به موفقیت بزرگی که RPG Larian به دست آورده است، این شرکت پتانسیل خود را دست کم گرفته است.

با این حال، مدیر انتشارات لاریان، مایکل دوز، به جای اینکه از این رقم نسبتاً پایین تلخ باشد (مایکروسافت تخمین زده است که ۳۰۰ میلیون دلار برای ورود Star Wars Jedi: Survivor به سرویس اشتراکی نیاز دارد)، مدیر انتشارات لاریان، Michael Douse، گفت که این ژانر با این ژانر همراه است. همانطور که دوز در سپتامبر اشاره کرد، “هر کس دیگری” نیز همین کار را کرده بود.

“همینطور [Divinity: Original Sin 2]… فقط هیچ داده ای وجود ندارد که بتواند به کسی بگوید چگونه [Baldur’s Gate 3] دوس اظهار داشت که قرار بود اجرا کند.

در همین حال، Douse قبلاً افکار Vincke را در مورد حذف بازی ها از Game Pass تکرار کرد. صحبت با Eurogamer در سال ۲۰۲۱ در مورد خدمات اشتراکدوس اظهار داشت: منظور من به صراحت این است که ترجیح می دهم همیشه سرنوشت ما در دست بازیکنان باشد تا هر کس دیگری.


توسعه دهنده می گوید انتظار دیدن Baldur’s Gate 3 را در Xbox Game Pass نداشته باشید
من تعجب می کنم که استاریون در این مورد چه فکر می کند. | اعتبار تصویر: در حال دویدن

پس از مدتی به عنوان یک کنسول انحصاری پلی استیشن، Baldur’s Gate 3 سرانجام در اوایل این ماه به ایکس باکس پرش کرد.

از آن زمان به بعد چند مشکل در مورد ذخیره‌ها وجود داشته است که مایکروسافت توصیه می‌کند a روش خاصی برای بستن Baldur’s Gate 3 پس از اتمام جلسه بازی خود سعی کنید و قبل از اینکه یک تعمیر رسمی پیدا شود به عنوان یک توقف عمل کنید.

اگر هنوز در مورد اینکه آیا این بازی برای شما مناسب است یا خیر، مطمئن هستید که ما را بررسی کنید نقد چهار ستاره Baldur’s Gate 3 در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/dont-expect-to-see-baldurs-gate-3-on-xbox-game-pass-developer-says

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *