توسعه دهنده Arrowhead می گوید: بازیکنان Helldivers 2 که دچار خرابی می شوند، باید اجازه دهند بازی برای مدتی استراحت کند.

استودیو Arrowhead توسعه‌دهنده Helldivers 2 به بازیکنانی که دچار خرابی‌های مداوم می‌شوند توصیه می‌کند تا زمانی که تیم به دنبال راه‌حلی برای بازی هستند، اجازه دهند بازی برای مدتی استراحت کند.

مدیر انجمن Twinbeard در پیامی که به سرور Discord بازی ارسال شد و سپس به subreddit آن ارسال شد، تأیید کرد که یک Hotfix در راه است، اما نمی‌توانست به زمان – یا حتی یک روز – متعهد شود که ممکن است عرضه شود.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

Twinbeard گفت: «تصحیح فوری خرابی‌ها در راه است، اما نه در آخر هفته.

“آنجا صبر کن یا شاید بگذار بازی برای مدتی استراحت کند. من شما را احساس می کنم و از شما خوشحالم [sic] می شنوید که عاشق بازی هستید، اما اینجا منتظر خواهد ماند، حتی اگر اجازه دهید دموکراسی برای چند روز دروغ بماند.”

مطمئن نیستم که چرا این یک اعلامیه رسمی نیست یا در جایی سنجاق نشده است، اما اینجا بروید…
توسطu/mrsmash85 که درHelldivers

نحوه انتقال پیام نیز باعث ایجاد ناراحتی در سراسر جامعه شد.

“آنها واقعاً باید اینها را پست کنند تا به جای یک نظر در مورد اختلاف نظر بیشتر جلب شود.” گفت یک نظر دهنده

او افزود: «من به طور کلی از اینکه توسعه دهندگان از Discord به عنوان شکل اصلی ارتباط با جامعه خود استفاده می کنند خسته شده ام یکی دیگر. “اشتباه نکنید، توییتر یک سایت جهنمی است، اما بهترین راه برای دریافت سریع اطلاعات مهم است. اگر می خواهید با بازیکنان خود در مورد بازی خود به شیوه ای معمولی صحبت کنید، از Discord یا Reddit استفاده کنید. “

از زمانی که ممکن است به‌روزرسانی ارائه شود، هیچ به‌روزرسانی وجود نداشته است، اما – مثل همیشه – در صورت تغییر، شما را در جریان قرار خواهیم داد. با این حال، بازیکنانی که تا زمانی که مشکل حل نشود، «استراحت» را انتخاب می‌کنند، دستور اصلی با زمان محدود فعلی را از دست خواهند داد.

Warbond Premium بعدی Helldivers 2 قرار است در ۱۱ آوریل عرضه شود. توسعه‌دهنده Arrowhead اخیراً همه چیزهایی را که بازیکنان می‌توانند با نام‌های مناسب به دست بیاورند، ارائه کرده است. Warbond انفجار دموکراتیکاز جمله انواع سلاح‌ها، تقویت‌کننده‌ها و زره‌های جدید، مانند CB-9 Exploding Crossbow.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-players-suffering-crashes-should-let-the-game-rest-for-a-while-says-developer-arrowhead?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *