توسعه دهنده Cities: Skylines II DLC را به تعویق انداخت تا روی تعمیر بازی پایه تمرکز کند

شهرها: Skylines II توسعه دهنده Colossal Order نقشه راه توسعه شبیه سازی ساختمان شهر را به تاخیر می اندازد. پس از شکایات متعدد در مورد عملکرد بازی PC (و تاخیر نسخه های کنسولی تا سال ۲۰۲۴)، تیم تصمیم گرفت وصله‌های سریع را متوقف کند و به جای آن به بررسی عملکرد زمان‌برتر و رفع اشکال‌ها بپردازد. مدیر عامل شرکت مارینا هالیکاینن به دلیل تاخیر در یک عذرخواهی کرد پست وبلاگتوضیح داد: «ما نباید با عجله محتوای جدید را قبل از پایگاه منتشر کنیم [game] برای آن آماده است.

تاخیر توسعه هل می دهد اکثر شهرها: Skylines II محتوای پاس توسعه یک چهارم عقب می‌افتد. بسته دارایی Beach Properties از سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ به سه ماهه اول ۲۰۲۴ موکول شده است. دو بسته سازنده (معماری مدرن و تفرجگاه های شهری) که ابتدا برای سه ماهه اول ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده بود، در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ ارائه خواهند شد. در نهایت، ایستگاه های رادیویی Deluxe Relax و Softnock راکد هستند. به ترتیب به سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۲۴ بازگشت. در همین حال، گسترش پل‌ها و پورت‌ها در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ باقی می‌ماند.

در پست وبلاگ Hallikainen به نیاز به رسیدگی بیشتر به رفع اشکالات وقت گیر و مشکلات عملکرد قبل از انتشار محتوای جدید اشاره شده است. او نوشت: “ما از طریق اصلاحات سریعتر عبور کرده ایم و اکنون در حال بررسی مواردی هستیم که نیاز به کمی کار بیشتر دارند.” مدیر عامل به اعمال اصلاحات برای جزئیات گرافیکی برای بهبود عملکرد GPU قبل از رفتن به بهینه سازی CPU، از جمله رفع لکنت اشاره کرد و در عین حال از تجربه ای سریع و روان اطمینان حاصل کرد. او گفت که تیم توسعه در حال حاضر گزارش‌های باگ بازیکنان را بررسی می‌کند، ۱۰۰ موضوع قابل تکرار را که تیم بررسی خواهد کرد و ۱۰۰ گزارش دیگر که نیاز به بررسی بیشتر دارند را شناسایی می‌کند.

توسعه دهنده Cities: Skylines II DLC را به تعویق انداخت تا روی تعمیر بازی پایه تمرکز کند
نظم عظیم / پارادوکس تعاملی

هفته‌ها قبل از عرضه، Colossal Order حداقل مشخصات و مشخصات پیشنهادی بازی را افزایش داد. هشدار، “ما به معیار مورد نظر خود دست نیافته ایم.” با این حال، آن و ناشر آن، Paradox Interactive، تصمیم گرفتند به کار ادامه دهند شهرها: Skylines IIتاریخ انتشار برنامه ریزی شده هنگامی که در اواخر اکتبر وارد بازار شد، طرفداران، به امید تجربه ای پایدار در گسترش نسخه اصلی ۲۰۱۵، محصولی را که دریافت کردند، بررسی کردند. آنها از عملکرد نامناسب، عناصر اصلی بازی باگ و کمبود کلی بهینه سازی نسبت به سخت افزار رایانه شخصی که روی آن اجرا می شود – حتی در برخی موارد، در تنظیمات نسبتاً پیشرفته شکایت داشتند.

علیرغم ناامیدی طرفداران از ثبات عنوان مورد انتظار، به نظر می رسد که Colossal Order این پیام را دریافت کرده است. Hallikainen نوشت: «زمانی که نسخه رایانه شخصی به جایی برسد که می‌خواهیم باشد، روی عرضه کنسول و محتوای DLC تمرکز خواهیم کرد.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cities-skylines-ii-developer-delays-dlc-to-to-focus-on-fixing-the-base-game-180702925.html?src ظاهر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/cities-skylines-ii-developer-delays-dlc-to-to-focus-on-fixing-the-base-game-180702925.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *