توسعه دهنده Fortnite همچنان کراس اوور نینتندو را می خواهد

اپیک گیمز همچنان مشتاق است که متاورس گیمینگ به سرعت در حال رشد خود شامل شخصیت‌هایی از دنیای نینتندو شود – اما همچنین اذعان کرده است که ایمن کردن شخصیت‌های سازنده ماریو در Fortnite بسیار دشوار بوده است.

Saxs Persson از اپیک گیمز در پاسخ به سوالی که توسط Epic Games پرسیده شد، گفت: “من نمی دانم کلمه ساخت الماس چیست.” Axios چقدر سخت بود

پرسون ادامه داد: “نینتندو استراتژی خود را دارد و ما استراتژی خود را داریم و امیدواریم در نقطه ای” از شخصیت های آنها استفاده کنیم. بازیکنان ما آن را دوست خواهند داشت.»


دنیای لگو و فورتنایت هفته گذشته برای یک حالت بازی دائمی کاملاً جدید با هم برخورد کردند.

فورتنایت در طول سال‌ها توانسته است مجموعه‌ای از فرنچایزهای چند پلتفرمی، چند ناشر و متقاطع را جمع‌آوری کند که همه از Capcom، Square Enix، Bandai Namco، Microsoft، Sony، Disney، Universal و Warner Bros در آن مشارکت دارند.

مهمتر از همه، Fortnite دارای شخصیت هایی از فرنچایزهای پلی استیشن و ایکس باکس مانند God of War و Horizon، به علاوه Halo و Gears of War است. مانند تمام محتوای Fortnite، تمام این محتوای متقاطع برای پخش در هر پلتفرمی در دسترس است.

طرفداران مدتهاست فکر می کردند که آیا این نقطه گیر نینتندو بوده است – برخلاف سونی که به شما اجازه می دهد به عنوان کریتوس در ایکس باکس بازی کنید یا مایکروسافت که به شما امکان می دهد به عنوان Master Chief در PS5 بدوید، خانه ماریو لوئیجی را نمی خواهد، لینک و ساموس در خارج از محدوده کنسول خودش آزاد شد.

کراس اوور قبلی نینتندو در Rocket League – یک بازی که همچنین متعلق به Epic Games است – محتوای نینتندو برای مسابقه را به عنوان آیتم های پیش فرض در پلتفرم هایی غیر از سوییچ نشان داد. و اگرچه Epic ممکن است از این موضوع راضی بوده باشد… خوب، این در روح نحوه عملکرد Fortnite نیست.

در سال ۲۰۲۱، اسناد مربوط به سال قبل در طول محاکمه دادگاه Epic Games با اپل در دسترس عموم قرار گرفت. در آن طرفداران متوجه شدند برنامه های آزمایشی برای ساموس آران متروید برای پیوستن به فورتنایت به عنوان بخشی از فصل آینده شکارچی جایزه بازی. افسوس که آن نقشه ها هرگز به نتیجه نرسیدند.

شاید اکنون Fortnite حالت‌های جدیدی داشته باشد، راهی به جلو وجود دارد؟ میتوانست Lego Mario فقط در Lego Fortnite ظاهر می شودشاید؟ یا هلوهای جک بلک از فیلم ماریو در جشنواره Fortnite شرکت کنید؟ ذهن درگیر این است که چقدر می تواند درآمد داشته باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnite-developer-still-wants-nintendo-crossover

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *