توسعه دهنده I Am Bread and Surgeon Simulator Bossa Games جدیدترین شرکت بازی سازی است که اخراج های گسترده ای انجام داده است.

توسعه دهنده I Am Bread and Surgeon Simulator Bossa Games جدیدترین شرکت بازی سازی است که اخراج های گسترده ای انجام داده است.

تعدادی از کارکنان Bossa Games، استودیوی بازی سازی بریتانیا که پشت سر آن است شبیه ساز جراح بازی ها من نان هستم و اخیراً تعداد بیشتری تحت تأثیر اخراج‌ها قرار گرفته‌اند، تأیید شده است.

دانیل نای گریفیث، که از اوایل سال ۲۰۲۳ ارتباطات جهانی را در Bossa Games رهبری می کرد، در یک گزارش فاش کرد. پست لینکدین قبل از پایان سال که تیم او “به عنوان بخشی از تغییر قابل توجه در اندازه و ساختار استودیو بسته شده بود.” وی خاطرنشان کرد: متأسفانه استودیوها و ناشران مستقل بازی در برابر شرایطی که صنعت فناوری را تحت تأثیر قرار داده است آسیب پذیر هستند.

وی ادامه داد: “چندین رئیس سابق عالی در چندین رشته – از جمله بازاریابی، اما همچنین کیفیت کیفی، فناوری اطلاعات، تولید، توسعه، امور مالی و منابع انسانی – وجود دارند که در سال جدید به دنبال کار خواهند بود. من به هر کسی که نیاز به نیروی انسانی دارد توصیه می کنم. باید آنها را بررسی کنید، و من بسیار خوشحالم که به هر استخدام‌کننده‌ای که این مطلب را می‌خواند معرفی و توصیه می‌کنم.”

این استودیو در حال حاضر روی ماجراجویی بقای co-op کار می کند. آسمان های گمشدهکه در ماه می گذشته معرفی شد و قرار است توسط Humble Games منتشر شود. گریفیث در پایان پست خود نوشت: «همچنین می‌خواهم برای همه در Bossa بهترین‌ها را آرزو کنم، و آرزوهای خوب را در حالی که آنها به تلاش خود ادامه می‌دهند. آسمان های گمشده یک تجربه عالی

در زمان نگارش این مقاله، به طور عمومی تأیید نشده است که دقیقاً چه تعداد از کارکنان تحت تأثیر این اخراج قرار گرفته اند. TRG برای نظر دادن با Bossa Games تماس گرفته است و در صورت دریافت پاسخ، این مقاله را به روز می کند.

متأسفانه، سال ۲۰۲۳ مملو از موارد اضافی در صنعت بازی بود. فورتنایت توسعه دهنده اپیک گیمز در سپتامبر ۲۰۲۳ از کاهش شدید کارکنان خبر داد حدود ۸۳۰ نفر تحت تاثیر قرار گرفتند.

همچنین اخراج های متعددی در استودیوهای متعلق به Embracer Group در نتیجه برنامه بازسازی شرکت رخ داد. از پایان شهریور ماه، ۹۰۴ نفر تحت تاثیر قرار گرفته بودنداما این رقم تا قبل از پایان سال افزایش یافت برش در فیشلبز، دنیای جدید تعاملی و بیشتر. طراحی رادیکال آزاد، استودیو پشت سر TimeSplitters سری، بود بسته شدن در اواسط دسامبر تایید شده است.

اگر به‌دنبال بازی‌های جدید و عالی برای بازی هستید، حتماً فهرست بازی‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های مستقلبه همان خوبی بهترین بازی های ترسناک مستقل برای برخی توصیه ها


منبع: https://www.techradar.com/gaming/i-am-bread-and-surgeon-simulator-developer-bossa-games-is-the-latest-games-company-to-make-sweeping-layoffs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *