توسعه دهنده Silent Hill 2 Remake با The Walking Dead’s Skybound Entertainment همکاری می کند.

تیم Bloober، توسعه دهنده Layers of Fear and The Medium، پس از امضای قرارداد مجوز و انتشار توسط دو شرکت، قرار است یک بازی مبتنی بر IP متعلق به Skybound Entertainment توسعه دهد.

این بازی در حال حاضر با کد R شناخته می شود و طبق گفته ها برای رونمایی رسمی در سال ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده است بیانیه مطبوعاتی بلوبر درباره شراکت (به زبان لهستانی).

در بیانیه مطبوعاتی مشخص نشده است که Bloober برای کدام یک از فرنچایزهای Skybound بازی ایجاد خواهد کرد. Skybound بیشتر برای سریال کمیک The Walking Dead شناخته می شود که توسط رابرت کرکمن، یکی از بنیانگذاران Skybound در سال ۲۰۱۰ ساخته شد. Skybound شرکت تابعه خود Skybound Games را در سال ۲۰۱۸ برای انتشار و مجوز بازی های ویدیویی تاسیس کرد.

اخبار: نظرات ما در مورد تریلر GTA 6.در یوتیوب تماشا کنید

تیم Bloober در حال حاضر در راس بازی Silent Hill 2 Remake است که هنوز تاریخ انتشار آن را اعلام نکرده است. خرده فروشان بازی Silent Hill 2 Remake طرفداران را در مورد تاریخ های نگهدارنده مکان و پیشنهاد یک داستان سرچشمه Pyramid Headکه کونامی گفت “اطلاعات نادرست” بود.

The Walking Dead در طول سال‌ها اقتباس‌های زیادی از بازی‌های ویدیویی داشته است، اما در زمان‌های اخیر با استقبال متفاوتی روبرو شد. Overkill’s The Walking Dead بود از فروش خارج شد تنها یک سال پس از انتشار آن در سال ۲۰۱۸، و Skybound مجوز سریالی را که به توسعه دهنده Starbreeze اعطا کرده بود، لغو کرد. در اوایل سال جاری، یک بیلد کاری از این بازی گزارش شده است و حاوی محتوای برش خورده بود.

آخرین بازی که در دنیای The Walking Dead منتشر شد، The Walking Dead: Destinies در ۱۷ نوامبر امسال بود. این توسط GameMill Entertainment منتشر شد، شرکتی که آن را نیز منتشر کرد جزیره جمجمه: خیزش کنگ که به شدت مورد توجه قرار گرفته است در ماه اکتبر گزارش‌های بعدی نشان داد که GameMill فقط به توسعه‌دهنده IguanaBee داده است یک سال برای ایجاد جزیره جمجمه از ابتدا.


منبع: https://www.eurogamer.net/silent-hill-2-remake-developer-teams-up-with-the-walking-deads-skybound-entertainment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *