طبق علم، اینها بهترین آهنگ های کریسمس هستند که به شما کمک می کند به خواب بروید

طبق علم، اینها بهترین آهنگ های کریسمس هستند که به شما کمک می کند به خواب بروید

چه هیجان جشن باشد و چه استرس در مورد زمان طولانی سپری شده با شوهر شوهر، دوره کریسمس معمولاً خود را به آرامش نمی رساند. روال قبل از خواب. برای کمک به شما در کنار گذاشتن سریع‌تر و حفظ روحیه جشن، لیست پخش آهنگ‌های خواب‌آور کریسمس چطور؟

هیچ‌کس نمی‌خواهد اسلید درست زمانی که سرش را تکان می‌دهد در گوشش فریاد بزند «IIIIT’S CHRISTMAAAAAAS»، اما کدام آهنگ‌ها اراده به شما کمک کند سریع بخواب? پادشاهی تخت تحقیقات علمی مهمی را برای پاسخ به این سوال انجام داده است.

خردکننده های داده با تجزیه و تحلیل ۳۰۰ آهنگ از لیست های پخش خواب محبوب Spotify و ایجاد تم های مشترک شروع به کار کردند. آنها دریافتند که اکثر آنها دارای سرعت ۹۴ BPM (ضربه در دقیقه) هستند، عمدتاً آکوستیک هستند، و همچنین “رقص پذیری کم، شادی کم و سرزندگی کم” را ارائه می دهند.

آن‌ها سپس بوپ‌های جشن را پیدا کردند که بیشترین همسویی را با آن معیارهای خاص داشتند، تا فهرستی از ۱۰ آهنگ برتر ارائه کنند که از نظر تئوری همان اثر خواب‌آور را ایجاد می‌کنند. دارای وزنه های سنگین فصلی مانند ماریا کری و مایکل بوبله است.

این سه مورد برتر شماست:

۱٫ راز کریسمس – دختر مادر

در بالاترین نقطه آهنگی است که من، یک طرفدار فداکار و مشتاق کریسمس، هرگز درباره آن نشنیده ام. مطمئناً می‌توانم متوجه شوم که چرا این امتیاز در «خوشبختی» پایین است، فکر می‌کنم بیشتر احتمال دارد که باعث فروپاشی عاطفی شود تا یک چرت خوب. اما من کی هستم که با علم بحث کنم؟

۲٫ کریسمس سفید – مایکل بولتون

یک کلاسیک آرام بخش، اما هنوز کاملاً جشن است. من استدلال می‌کنم که استراحت ساکس برای زمان خواب بسیار زیباتر از آن است که مناسب باشد، اما در مجموع تلاش محکمی است.

۳٫ شب خاموش – مایکل بابله

چیزی که Bublé در لیست‌های پخش جشن بریتانیا دارد، قابل اغراق نیست. اگر این واقعیت که میکی حباب های قدیمی به شماره سه رسیده است شما را پر از خشم نمی کند، این اجرای Silent Night بسیار آرامش بخش است. حتی یک گروه کر کودکان وجود دارد که به صورت فرشته ای در پس زمینه آواز می خوانند تا به شما کمک کنند تا به سرزمین نود برسید.

این لیست به طور کامل است:

  1. راز کریسمس – دختر مادر
  2. کریسمس سفید – مایکل بولتون
  3. شب خاموش – مایکل بابله
  4. فرشتگانی که در اوج شنیدیم – آندریا بوچلی
  5. من برای کریسمس در خانه خواهم بود (اگر فقط در رویاهای من باشد) – فرانک سیناترا
  6. کریسمس کوچولو را برای خودت مبارک داشته باش – کلی کلارکسون
  7. ای شب مقدس – الی گولدینگ
  8. هدیه کریسمس – روز دوریس
  9. گهواره ای در بیت لحم – نات کینگ کول
  10. زمان کریسمس دوباره در هوا است – ماریا کری

البته، داشتن تنظیمات خواب مناسب کمک خواهد کرد، و برای این منظور، من موظفم شما را به TechRadar هدایت کنم. بهترین تشک رتبه بندی، به خصوص به این دلیل که احتمالاً پیشنهادهای عالی در فروش های بعد از کریسمس ظاهر می شود.

یکی از نمایندگان Bed Kingdom می گوید: «تضمین یک خواب آرام شبانه در طول فصل جشن از اهمیت بالایی برخوردار است. “یک لیست پخش خواب که به دقت تنظیم شده است، باید به شنوندگان کمک کند تا با ویژگی های قابل تشخیص مانند سرعت کاهش یافته، پویایی آرام، و الگوهای ریتم ساده، به شنوندگان کمک کند تا راحت شوند و دوباره شارژ شوند. بنابراین، این تحقیق بینش های ارزشمندی را در مورد اینکه چگونه می توانیم کیفیت خواب کریسمس را افزایش دهیم، با راه حل یافت شده ارائه می دهد. با صدای آرامش بخش سیناترا و بوبله.»


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/mattresses/these-are-the-best-christmas-songs-to-help-you-fall-asleep-according-to-science

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *