توسعه دهنده Vampire Survivors Poncle هنوز در حال تحقیق در مورد Co-op آنلاین و نسخه بتای متقاطع ذخیره شده در ماه آینده است.

چه با راه اندازی Couch-op، حالت Adventures و انواع به روز رسانی محتوای رایگان دیگر، a نسخه سوئیچیک موتور جدید، دو انبساط پولی (شامل یک همکاری در میان ما) به علاوه اخبار مربوط به اقتباس تلویزیونی متحرک، سال ۲۰۲۳ برای بازماندگان خون آشام سال شلوغی بود. با این حال، سازنده Poncle هنوز تمام نشده است، و اکنون نقشه راه توسعه اصلاح شده (نوعی) را برای RPG بقای مینیمالیستی همیشه بدون خون آشام خود به اشتراک می گذارد، که شامل به روز رسانی در ذخیره های متقاطع و حالت همکاری آنلاین بالقوه است.

همه اینها در یک جدید می آید خداحافظ ۲۰۲۳ / سلام ۲۰۲۴ پست در Steam به اشتراک گذاشته شد، که با خلاصه سالی که به تازگی رفته و با تشکر از بازیکنان قبل از اینکه به مسائل مربوط به آینده نزدیک و نه چندان نزدیک Vampires Survivors بپردازیم، شروع می شود.

این شامل یک کلمه در مورد پیشرفت پشتیبانی آنلاین Co-op برای بازی است که Poncle در سپتامبر سال گذشته تایید کرد که در حال “تحقیق” است. با گذشت کمی بیش از سه ماه و استودیو می گوید که “هنوز در حال بررسی” این ویژگی است و توضیح می دهد که “تطبیق چند نفره آنلاین در یک بازی به همین سادگی، اما با محتوای بسیار، همچنان یک چالش بزرگ است.”


DLC Among Us بازی Vampire Survivors در دسامبر سال گذشته عرضه شد.

خبر خوب این است که Poncle “اکنون کمک دریافت کرده است”، اما در حالی که “چیزها امیدوارکننده به نظر می رسند” استودیو هشدار می دهد که “هنوز برای ما زود است که بتوانیم هر گونه قولی را بدهیم”. با ادامه کار، منتظر به‌روزرسانی‌های پیشرفت بیشتری باشید، “تا زمانی که امیدواریم بتوانیم تأیید کنیم که واقعاً اتفاق خواهد افتاد.”

در مورد سیوهای متقاطع، Poncle توضیح می‌دهد که ویژگی بسیار مورد درخواست «مدتی است» در حال آزمایش است. در مورد توقف در ارائه پس‌اندازهای متقابل به عموم، من این کار را به خاطر کاری که باید انجام داد تا اطمینان حاصل شود که این ویژگی با قوانین حفاظت از داده در سراسر جهان مطابقت دارد، مقصر می‌دانم. با این حال، به نظر می‌رسد که بخش عمده‌ای از این کار اکنون پشت سر گذاشته شده است، زیرا استودیو می‌گوید امیدوار است پشتیبانی متقابل ذخیره‌سازی را برای Steam و Android – البته فقط در نسخه بتا – در ماه فوریه راه‌اندازی کند.

ورود آن همزمان با به‌روزرسانی محتوای بعدی ۱٫۹ Vampire Survivors – که قبلاً با اسم رمز Honey Moon بود، اما اکنون با نام Space 54 شناخته می‌شود – خواهد بود که شامل برخی بهبودهای عملکرد و کیفیت زندگی نیز می‌شود. ۱۳ نام دیگر نیز در نقشه راه آشوب غیرآگاهی گنجانده شده است – از جمله House، West Woods، Laboratory، They People، First Blood و The Lycaeum – و Poncle می‌گوید، “اکثریت قریب به اتفاق آنها به‌روزرسانی‌های محتوای رایگان با اندازه Whiteout هستند.” .


توسعه دهنده Vampire Survivors Poncle هنوز در حال تحقیق در مورد Co-op آنلاین و نسخه بتای متقاطع ذخیره شده در ماه آینده است.
اعتبار تصویر: پونکل

و این هنوز همه چیز! موارد ذکر شده وجود دارد مجموعه تلویزیونی انیمیشن Vampire Survivors – که Poncle با ادامه سال ۲۰۲۴ بیشتر درباره آن به اشتراک می گذارد – و ابتکار جدیدی که سازنده آن را The Vampire Survivors Experiment نامیده است. این باعث می‌شود که استودیو با دیگر توسعه‌دهندگان مستقل همکاری کند تا روی برخی آزمایش‌های مجاور بازماندگان خون آشام کار کنند، اگرچه اشاره می‌کند که اگر ایده‌ها به نتیجه رضایت‌بخش نرسند، ممکن است دیگر در مورد این موارد صحبت نکند.

پونکل نتیجه می‌گیرد: «فعلاً همین است، سال ۲۰۲۴ بسیار شلوغی در پیش داریم! یک بار دیگر از همه شما تشکر می‌کنیم و شما را در دور بعدی می‌بینم!»


منبع: https://www.eurogamer.net/vampire-survivors-still-investigating-online-co-op-cross-save-beta-due-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *