توسعه دهنده XDefiant تاخیر به دلیل “تعقیب Call of Duty” را رد کرد

یک کارمند ارشد پشت سر به طور مداوم با تاخیر تیرانداز یوبی‌سافت XDefiant گزارشی را که ادعا می‌کرد عرضه دیرهنگام بازی به دلیل «تعقیب Call of Duty» توسط توسعه‌دهندگان بوده است را رد کرده است.

مارک روبین، تهیه‌کننده اجرایی XDefiant که قبلاً در استودیوی Call of Duty: Modern Warfare Infinity Ward همین سمت را داشت، در پلتفرم رسانه اجتماعی X نوشت. بازی داخلی گزارشی که ادعا می کند توسعه دهندگان بازی به طور خلاقانه از خواسته هایی که باید از ویژگی های موجود در Call of Duty «کپی» کنند ناامید شده اند.

Rubin “فقط FYI، هیچ چیز در مورد تاخیر ما به دلیل ویژگی های جدید نیست.” نوشت. “در واقع از نظر گیم پلی تغییر زیادی نکرده است. تاخیر به دلیل مشکلات فنی است که در مورد آنها صحبت کرده ایم.”

۱۳ روش XDefiant برای XDefeat Call of Duty.در یوتیوب تماشا کنید

XDefiant قرار بود قبل از پایان این سه ماهه مالی – در ۳۱ مارس – وارد شود، اما اکنون به نظر می رسد که آن را از دست بدهد. هم گزارش و هم پاسخ روبین در مورد زمان عرضه بازی در نهایت مبهم بود.

روبین ادامه داد: “تمام هدف تاخیر این بود که بازی را قفل کنیم و فقط رفع اشکال و نت کد جدید و سیستم های اجتماعی به روز شده را وارد کنیم.”

ما به‌زودی یک به‌روزرسانی داریم (احتمالاً این هفته).

با این ادعا که XDefiant در حال اضافه کردن ویژگی‌هایی شبیه به ویژگی‌های موجود در Call of Duty است، روبین پذیرفت که کارکنان بازی روی killcams کار می‌کردند، یک عنصر اصلی COD، اما پیشنهاد کرد که این واقعیت که این‌ها فوراً اجرا نمی‌شوند، تصمیمی برای اجتناب از هر گونه‌کاری است. تاخیر بیشتر

روبین نتیجه گرفت که ایده XDefiant “تعقیب COD” این بود [a] چشم اصلی”.

Eurogamer's: “علیرغم برخی تفاوت‌ها، وقتی صحبت از احساس و سرعت گیم‌پلی به میان می‌آید، XDefiant واقعاً این حال و هوای COD مانند را به یک سه راه می‌چسباند.” ایان هیگتون پس از اجرای نسخه بتای XDefiant در سال گذشته نوشت. “اگر از طرفداران بازی چند نفره Call of Duty هستید، باید در اینجا از نظر حرکت و تیراندازی احساس راحتی کنید.”


منبع: https://www.eurogamer.net/xdefiant-developer-denies-delay-due-to-chasing-call-of-duty?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *