توسعه دهندگان Diablo 4 پیشنهاد می کنند که سطح گاو مخفی ممکن است در نهایت واقعی باشد

دو توسعه‌دهنده Diablo 4 اشاره‌ای بزرگ به سطح گاو مخفی که قبلاً انکار شده بود در بازی‌ای که طرفداران بازی به دنبال آن بودند، ارائه کردند.

مانند قبلا گزارش شده استراد فرگوسن، مدیر کل دیابلو، اظهار داشت که “هیچ سطح مخفی” وجود ندارد، اما این مانع از شکار طرفداران نشده است. ظاهرا وجود داشت پیشرفتی که در ماه گذشته انجام شدهمچنین، پس از اینکه یک بازیکن به یادگاری مرموز دست یافت که دقیقاً ۶۶۶ گاو را می کشت.

اکنون، در BlizzCon 2023 آخر هفته، تیفانی وات، مدیر تولید و جو پیپیورا، کارگردان بازی، اشاره کردند که سطح گاو مخفی ممکن است در نهایت واقعی باشد.


دیابلو ۴ | تریلر اعلامی Vessel of Hatred Expansion

گفتی سطح گاو؟ پیپیورا وقتی از او پرسیدند شوخی کرد IGN.

وات افزود: “به نظر بسیار مضحک است.” منظورم این است که فکر می‌کنم شنیده‌ام که بازیکنان زیادی در آنجا گاوها را می‌کشند.»

“فقط گاوهای بی گناه بیچاره در حومه دیابلو؟” پیپیورا ادامه داد.

وات گفت: «گاوهای بی‌گناه و بی‌گناه در پناهگاه. “منظورم این است که پناهگاه، حتی به عنوان یک گاو، مکان مناسبی برای بودن نیست. من می گویم، با این حال، اگر مردم مواردی را از کمپین گاو خود برداشته اند… کمپین گاو کشی… باید منتظر بمانند. به آنها.”

پیپیورا در پاسخ گفت: “من نمی دانم او در مورد چه چیزی صحبت می کند.”

به نظر می رسد این نشان می دهد که سطح گاو مخفی وجود دارد، خواه همیشه وجود داشته باشد یا به طور مخفیانه در یک به روز رسانی آینده اضافه شود. یا، شاید این جفت فقط طرفداران بیشتری را هدایت کند.

همچنین اعلام شده در BlizzCon اولین بسط Diablo 4 بود، ظرف نفرت. داستان آنتاگونیست Prime Evil Mephisto را ادامه خواهد داد و قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ اکران شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/diablo-4-devs-suggest-secret-cow-level-might-be-real-after-all

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *