توسعه دهندگان Palworld در تلاش هستند تا مشکلات سرور را “به سرعت” حل کنند زیرا بازی عجیب “Pokémon with guns” بیش از ۱ میلیون نسخه در ۸ ساعت به فروش رساند.

بازی جمع آوری و بقای موجودات جهان باز Pocketpair Palworldبه طور غیر رسمی توسط اینترنت دوبله شده استپوکمون با اسلحه در دسترسی اولیه در Steam و Xbox Series Xامروز (۱۹ ژانویه)، و در حال حاضر ثابت شده است که بسیار محبوب است.

در یک پست در توییتر / X، Pocketpair فاش کرد که تنها در هشت ساعت، بازی بقای جهان باز آن توانسته بیش از یک میلیون نسخه بفروشد. مطابق با SteamDBدر زمان نگارش این مقاله، بیش از ۳۶۳۰۰۰ نفر در حال حاضر در بازی هستند، و این بدون احتساب هیچ یک از بازیکنان Xbox نیست.

اگرچه این محبوبیت یک شاهکار است، اما بدون عواقب نیست. Pocketpair همچنین اوایل امروز پست کرد که تیم در حال کار برای حل مشکلات سرور “ASAP” پس از تعداد زیاد بازیکنان همزمان منجر به بی ثباتی است.

Pocketpair “در حال حاضر، ارائه دهنده سرور ما گزارش می دهد که به دلیل تعداد زیاد پخش کننده های همزمان، سرورها ناپایدار شده اند و ممکن است در اتصال به سرورها با مشکلاتی روبرو شوید.” نوشت. “ما در حال کار برای حل این مشکل هستیم! در این بین، برخی از کاربران در تلاش برای اتصال دو تا سه بار یا انتظار پس از راه‌اندازی بازی موفقیت آمیز گزارش کرده‌اند.

علیرغم آنچه در ابتدا ممکن است ظاهری روشن و شاد داشته باشد، Palworld پر از ویژگی های تاریک و به طور کلی عجیب و غریب است که آن را بسیار متمایز می کند پوکمون و واقعاً هر بازی دیگری برای جمع آوری موجودات. نه تنها می توانید موجودات اسیر شده خود (Pals) را به اسلحه مجهز کنید و با تفنگ های گفته شده به دوستان وحشی شلیک کنید، بلکه می توانید آنها را بخورید و آنها را مجبور به کار کنید. باید دید که آیا همه اینها در درازمدت تأثیری بر چگونگی آن خواهد داشت یا خیر Palworld دریافت شده است، اما تا کنون، دارای امتیاز نقد “بسیار مثبت” در استیم است.

به دنبال بازی های بیشتری برای بازی هستید؟ حتماً خلاصه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های جهان باز روی کامپیوتربه همان خوبی بهترین بازی های Xbox Series X برای شیرجه رفتن در حال حاضر


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/palworld-devs-are-working-to-resolve-server-issues-asap-as-the-strange-pokemon-with-guns-game-sells-over-1-million-copies-in-8-hours

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *