توسعه دهندگان Smite 2 می گویند که هرگز محتوایشان تمام نمی شود: “خدایان زیادی در جهان وجود دارد، مرد”

توسعه دهندگان Smite 2 می گویند که هرگز محتوایشان تمام نمی شود: “خدایان زیادی در جهان وجود دارد، مرد”

ضربه زدن ۲ در راه است، و به گفته سازندگان، طرفداران می‌توانند مشتاقانه منتظر خدایان (شخصیت‌های قابل بازی) بیشتری باشند، بدون اینکه هیچ شانسی برای تمام شدن ایده‌های محتوای جدید تیم نداشته باشند.

دنباله بازی تایتان فورج است که همیشه محبوب عرصه نبرد آنلاین چند نفره (MOBA) بود اعلام کرد در طول ضربه زدن قهرمانی جهان در روز جمعه (۱۲ ژانویه)، و انتظار می‌رود که در بهار امسال وارد تست آلفا شود، اما تاریخ دقیق آن هنوز اعلام نشده است. اگرچه فقط تعداد محدودی از ضربه زدنفهرست ۱۲۹ خدایان در ابتدا برای بازی در دسترس خواهد بود، این قرار است با گذشت زمان افزایش یابد و خدایان کاملاً جدیدی مانند Hecate نیز به فهرست ملحق شوند.

با بیش از ۱۰۰ شخصیت قابل بازی در ضربه زدن در حال حاضر، شما می توانید تصور کنید که ایجاد یک دنباله با خدایان حتی منحصر به فرد تر، کار سختی است. با این حال، Titan Forge Games در مصاحبه‌ای با TechRadar Gaming (TRG) به ما می‌گوید که هیچ نگرانی وجود ندارد که این تیم هرگز محتوایش تمام شود.

“خدایان زیادی وجود دارد و پانتئون های زیادی وجود دارد [groups of gods like Norse, Greek, and Celtic] که ما هنوز به آن دست نزده ایم که همیشه در مورد آن صحبت می کنیم.” ضربه زدنالکس کانتاتوره، تهیه کننده اجرایی، می گوید.

کانتاتوره نیز این واقعیت را مطرح می کند ضربه زدنجامعه هر سال میزبان یک نظرسنجی در Reddit است که در مورد خدایان مورد انتظارشان بحث می کند، “و همیشه حداقل ۵۰ خدا در آن لیست وجود دارد.”

او ادامه داد: «پس خدایان زیادی آنجا هستند. “با ضربه زدن ۲ ما به دنبال این هستیم که به پانتئون‌های جدید، به سوی برخی از خدایان مورد انتظار جامعه که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، ادامه دهیم، مانند هکات که در حال حاضر بیشترین درخواست جامعه را دارد. و بله، خدایان زیادی در جهان وجود دارند، مرد.”

تراویس براون، مدیر کل Titan Forge Games می‌افزاید: «هزاران، هزاران نفر هستند. “و بازی خواهد بود [unbalanced] اگر به آن عدد نزدیک شویم. بنابراین نه، مطمئناً هرگز محتوایی برای اضافه کردن به بازی تمام نمی‌کنیم.”

به دنبال چند بازی جدید و فوق العاده برای بازی هستید؟ حتما توصیه های ما را در مورد آن بررسی کنید بهترین بازی های کامپیوتر چند نفرهبه همان خوبی بهترین بازی های رایگان برای برخی از عناوین عالی برای شیرجه زدن.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/smite-2-devs-say-theyll-never-run-out-of-content-theres-a-lot-of-gods-in-the-world-man

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *