توسعه Anomaly با موضوع ترسناک RimWorld، ماه آینده منتشر شد

RimWorld، سیم‌کارت مستعمره علمی تخیلی استودیو لودئون، به‌زودی در محاصره «موجودات هیولایی، اسرار خم‌کننده، انگل‌های نفوذی، و پدیده‌های خردکننده سلامت عقل» قرار می‌گیرد که نسخه بعدی با موضوع ترسناک آن، Anomaly، ​​در Steam عرضه شود. ماه

ناهنجاری – چهارمین گسترش پولی RimWorld پس از Biotech، Royalty و Ideology – زمانی آغاز می شود که مستعمره نشینان به طور تصادفی یک ابر هوش دیوانه را تحریک می کنند، وحشت های آن را آزاد می کنند و جهان را با تهدیدهای “شوم، ​​گیج کننده، کنترل کننده ذهن، و زمین لرزان” می پیچانند.

این ایده، لودئون را توضیح می دهد در Steamاین است که ابزارهایی را که برای ساختن داستان‌های ترسناک خود به بازیکنان نیاز دارند، با توسعه‌دهنده‌هایی مانند Cabin in the Woods، The Thing، The Cthulhu mythos و Hellraiser به‌عنوان الهام‌بخش برای بسط معرفی می‌کند.

هنوز تریلری برای گسترش غیرعادی RimWorld منتشر نشده است، بنابراین در عوض یک پخش جدید داشته باشید.در یوتیوب تماشا کنید

برخی از تهدیداتی که در پست استودیو مورد آزار قرار می‌گیرند شامل یک شکارچی روانی نامرئی است که می‌تواند با ساخت حسگرهای مجاورت شناسایی شود، اما فقط زمانی که خودش را نشان می‌دهد با آن مبارزه می‌کند. یک جانور گوشتی عظیم که در سراسر منظره می خزد و بازیکنان را ملزم می کند برای شکست دادن آن تکه هایی را جدا کنند تا مطالعه کنند. یک ابلیسک تپنده با تابش “انرژی کثیف” که می تواند مستعمره ها را جهش دهد، آنها را کپی کند یا آنها را به یک هزارتوی خاکستری بی پایان منتقل کند. حتی یک جسد دوپلگنگر که بی امان یک مستعمره نشین را تعقیب می کند.

دشمنان جدید شامل جانوران گوشتی، جانوران آب، انبوهی از ارواح درهم شکستن، ماشین‌های مرگ کروی، و فرقه‌های مسلح به آیین‌های روانی هستند، اما انتخاب ابزارهای جدید باید به بازیکنان فرصت مبارزه با آنها را بدهد. انتظار دیدن وسایلی مانند شعله افکن ها، تفنگ های گربه جهنمی، تپنده های جهش دهنده گوشت، سلاح های جنون آور و غیره را داشته باشید. همچنین یک مرکز نگهداری جدید وجود دارد که بازیکنان را قادر می‌سازد هیولاها را گرفته و مطالعه کنند، سپس بیوفریت و خرده‌های آن‌ها را برداشت کنند – که می‌توان از آن برای ایجاد «سرم‌های آزمایشی، آیین‌های روانی، جراحی‌های غول‌سازی و سازه‌های با نیروی خالی استفاده کرد».

ناهنجاری همچنین نوید یک پایان بازی جدید را می دهد، با لودئون که می گوید: “در پایان، فضای خالی ابی دنیا را خواهد بلعید و شما باید سرنوشت خود را انتخاب کنید.”

علاوه بر Anomaly، ​​Ludeon به‌روزرسانی رایگان ۱٫۵ RimWorld را نیز ارائه کرده است که اکنون برای آزمایش در دسترس است. این یک کتاب بزرگ است، کتاب‌ها، قفسه‌های کتاب، نیمکت‌ها، درهای پرآذین، لامپ‌های دیواری، نورافکن‌ها و مجراهای مخفی را برای شروع معرفی می‌کند. این در کنار توانایی استعمارگران برای خزیدن چشمگیر در هنگام سقوط (به جای گذاشتن ردی از خون در پی خود)، به علاوه فرصتی برای استعمارگران برای تخم ریزی با دارایی های مربوط به ویژگی های خود، معرفی آرواره های بیونیک و پوسیدگی اندام، رابط کاربری و بهبود بصری است. و بیشتر، به عنوان در یک تغییرات طولانی شرح داده شده است.

به‌روزرسانی ۱٫۵ RimWorld به طور کامل در کنار آن منتشر خواهد شد گسترش ناهنجاری پرداخت شده در یک ماه”. Ludeon می‌گوید که طی چند هفته آینده جزئیات بیشتری را در مجموعه‌ای از پست‌های وبلاگ به اشتراک خواهد گذاشت.


منبع: https://www.eurogamer.net/rimworlds-fourth-expansion-the-horror-themed-anomaly-arrives-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *