تویوتا اعزام ۳ مدل به هند را به دلیل “بی نظمی” در موتور دیزل به حالت تعلیق درآورد.

تویوتا Kirloskar موتور به طور موقت ارسال سه مدل خود – Innova Crysta، Fortuner و Hilux – در کشور را به دلیل “بی‌نظمی” در آزمایش‌های صدور گواهینامه برای پیشرانه دیزلی به حالت تعلیق در می‌آورد.

شرکت صنایع تویوتا (TICO)، یک شرکت وابسته به شرکت تویوتا موتور (TMC)، در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴، اعلام کرد که بی نظمی در تست های گواهی خروجی اسب بخار در سه مدل موتور دیزلی مشاهده شده است.

در مورد هند، چنین موتورهایی در Innova Crysta، Fortuner و Hilux استفاده می شود.

سخنگوی تویوتا Kirloskar Motor (TKM) در بیانیه‌ای گفت: «بی‌نظمی‌ها به هموارسازی منحنی‌های قدرت و گشتاور مربوط می‌شوند، اما منجر به ادعای بیش از حد یا ادعای بیش از حد در مورد اسب بخار، گشتاور یا سایر مقادیر مربوط به پیشرانه نشده است.» موضوع.

این شرکت اعلام کرد این موضوع هیچ تاثیری بر آلایندگی یا ایمنی خودروهای آسیب دیده ندارد.

این خودروساز خاطرنشان کرد: تویوتا در حال همکاری با مقامات مربوطه برای تأیید مجدد داده‌های مورد استفاده برای صدور گواهینامه خودروهای آسیب‌دیده است. به این ترتیب، در مورد TKM نیز اعزام خودروهای آسیب‌دیده به طور موقت متوقف می‌شود.

با این حال، TKM به دریافت سفارشات جدید برای این سه مدل ادامه خواهد داد. این شرکت اعلام کرد برای خودروهایی که قبلاً ارسال شده اند اما هنوز به مشتری تحویل داده نشده اند، این شرکت با دقت به مشتریان در مورد این شرایط توضیح می دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: «پس از آن، ثبت نام و تحویل مشتریانی را که تصمیم به دریافت خودروی خود دارند، ادامه خواهیم داد».

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما می‌خواهیم با بیان اینکه معتقدیم خودروهای آنها تحت تأثیر این بی‌نظمی‌ها قرار نمی‌گیرند، اطمینان خاطر مشتریان فعلی خود را فراهم کنیم، زیرا این امر منجر به تغییری در اسب بخار، گشتاور یا سایر مقادیر مربوط به پیشرانه نشده است.»

TKM گفت: علاوه بر این، این امر آلایندگی یا ایمنی وسایل نقلیه آنها را به خطر نینداخته است.

در این بیانیه آمده است: «با این وجود، TKM صمیمانه از هر گونه ناراحتی و نگرانی که این بی نظمی ممکن است برای مشتریان ما و سایر ذینفعان ایجاد کند، عذرخواهی می کند.

Innova Crysta، Fortuner و Hilux تقریبا یک سوم کل فروش TKM در هند را به خود اختصاص داده اند.

ده مدل در سراسر جهان از موتورهای آسیب دیده استفاده می کنند، از جمله شش مدل در ژاپن.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/toyota-suspends-dispatch-of-3-models-in-india-due-to-irregularities-in-diesel-engine-13669972.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *