تویوتا کمری ۲۰۲۵ همه کاره هیبریدی می شود اما استایلی که به یاد ماندنی است

همانطور که در جاهای دیگر مجموعه خودروسازان دیده ایم، تویوتا پوشش گارانتی خود را برای کسانی که نگران طول عمر هیبریدی هستند، تقویت می کند. کمری ۲۰۲۵ دارای گارانتی اصلی ۳۶ ماهه/۳۶۰۰۰ مایلی با گارانتی ۶۰ ماهه/۶۰۰۰۰ مایلی پیشرانه و گارانتی هشت ساله/۱۰۰۰۰۰ مایلی هیبریدی خواهد بود. باتری هیبریدی دارای گارانتی ۱۰ ساله/۱۵۰۰۰۰ مایلی است که در صورت فروش خودرو به مالکان جدید قابل انتقال خواهد بود. ToyotaCare نیز استاندارد است، با دو سال / ۲۵۰۰۰ مایل تعمیر و نگهداری استاندارد برنامه ریزی شده کارخانه و دو سال کمک در کنار جاده.

البته سوال بزرگ این است که تمام ارتقاها و ویژگی های اضافی در این نسل نهم کمری چقدر به قیمت برچسب اضافه می کند. مدل فعلی خودروی ۲۰۲۴ از ۲۶۴۲۰ دلار (به اضافه مقصد) شروع می شود، اما نسخه هیبریدی از ۲۸۸۵۵ دلار (به اضافه مقصد) شروع می شود. تویوتا بر روی جزئیات مشخص نخواهد شد، اگرچه اصرار دارد که در برابر رقبایی مانند جدیدترین ها رقابت کند. هوندا آکورد. ما متوجه خواهیم شد که چگونه این کمری ۲۰۲۵ با ورودش به نمایندگی‌ها که تویوتا می‌گوید در بهار ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌شود، مقایسه می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1445989/2025-toyota-camry-first-look-hybrid-sedan-specifications-design-safety-technology/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *