توییتر با نام مستعار X، «بررسی حقایق» یادداشت‌های انجمن را برای ویدیوها راه‌اندازی می‌کند

سازندگان ویدیوهای هوش مصنوعی، ویرایش های فریبنده و کلیپ های دستکاری شده – مراقب باشید. Community Notes اکنون در X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد، برای ویدیوها منتشر شده است.

این اعلامیه اوایل این هفته از حساب رسمی @Community Notes منتشر شد.

“دیگر نه فقط برای تصاویر – معرفی یادداشت ها در ویدیوها!” پست را می خواند

یادداشت های انجمن یک ویژگی X است که به کاربران امکان می دهد بررسی های واقعیت یا سایر زمینه های مهم را به پست ها اضافه کنند. کسانی که برای شرکت در برنامه یادداشت‌های انجمن درخواست می‌کنند، می‌توانند بررسی‌های واقعیت یا یادداشت‌های رتبه‌بندی باقی‌مانده در پست‌های دیگر را ارسال کنند. سپس یادداشت‌های با رتبه‌بندی بالا به‌عنوان متنی در پستی که برای دیدن همه کاربران پلتفرم رها شده بود، جاسازی می‌شوند.

کاربرانی که بخشی از برنامه یادداشت‌های انجمن هستند بر اساس ارسال‌ها و ورودی‌هایشان رتبه‌بندی می‌شوند. برای نوشتن یادداشت انجمن در رسانه، کاربر باید قبلاً یادداشت‌های نوشته شده اولیه خود را به یک توییت اضافه کرده باشد. این باعث ایجاد امتیاز تاثیر نوشتن آنها می شود. اگر کاربری بخواهد یک یادداشت انجمن را به یک پست رسانه اضافه کند، ابتدا باید امتیاز Writing Impact 10 داشته باشد.

یکی از ایده‌های خوب توییتر ایلان ماسک که اکنون با نام X شناخته می‌شود، تاکید بر ویژگی یادداشت‌های اجتماعی این پلتفرم بوده است. در حالی که تحت توییتر قدیمی، که در آن زمان با نام Birdwatch شناخته می‌شد، وجود داشت، این شرکت به اندازه کنونی ویژگی «بررسی واقعیت» جمع‌سپاری شده را مورد توجه قرار نداد.

اوایل امسال، X راه اندازی شد یادداشت های انجمن برای تصاویر در آن زمان، این شرکت گفت که به زودی برای انواع رسانه های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

یکی از تفاوت‌های بزرگ بین یادداشت‌های انجمن برای پست‌ها و یادداشت‌های انجمن در رسانه‌هایی مانند تصاویر و ویدیوها این است که، طبق گفته X، اگر انجمن یادداشت تصویر یا ویدیو را توسط کاربر دیگری ارسال شود، دنبال می‌کند.

در اطلاعیه X آمده است: «یادداشت‌های نوشته شده روی ویدیوها به‌طور خودکار در سایر پست‌های حاوی ویدیوهای منطبق نشان داده می‌شوند.

با این حال، در حالی که گاهی اوقات یادداشت‌های انجمن طبق برنامه کار می‌کنند، این ویژگی گاهی اوقات با سوء نیت دستکاری می‌شود. به عنوان مثال، به عنوان Gizmodo گزارش شده است اوایل این هفته، شایعه‌ای در مورد لوگان پل و نامزدش نینا آگدال توسط یک یادداشت انجمن که منبع آن به یک ویدیوی پورنو مرتبط شده بود، «حذف شد». از زمان انتشار، یادداشت انجمن حاوی پیوند ویدیوی پورنو همچنان در پست قابل مشاهده است.


منبع: https://mashable.com/article/twitter-x-community-notes-videos

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *