توییچ امسال یک اپلیکیشن موبایل بازطراحی شده راه اندازی خواهد کرد

Twitch به بهبود تجربه تلفن همراه خود در سال جاری ادامه خواهد داد و یک اپلیکیشن موبایل جدید در راه است.

مدیر عامل دن کلنسی یک نامه سرگشاده امروز جزئیات برنامه‌های این شرکت برای سال ۲۰۲۴، از جمله ایجاد سازگاری بیشتر با تلفن همراه، کمک به پخش‌کننده‌ها برای کسب درآمد بیشتر و بهبودهایی در ویرایشگر کلیپ برای اشتراک‌گذاری آسان‌تر در رسانه‌های اجتماعی.

برگشت در TwitchCon پاریس سال گذشتهTwitch اعلام کرد که ویژگی‌های Stories و Discovery Feed به اپلیکیشن موبایل Twitch اضافه می‌شود. هر دوی اینها ستون فقرات پیشرفت های آینده را تشکیل خواهند داد.


توییچ امسال یک اپلیکیشن موبایل بازطراحی شده راه اندازی خواهد کردپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

برنامه موبایل بازطراحی شده اولین به روز رسانی بزرگ از سال ۲۰۱۹ خواهد بود و فید Discovery محدود قبلی را به عنوان تجربه اصلی فرود برای همه کاربران در دسترس قرار می دهد. فید قابل پیمایش است و جریان‌ها و کلیپ‌های زنده (با فیلتر) را با پیشنهادات محتوایی که ممکن است دوست داشته باشید نشان می‌دهد. همچنین برای ایجاد و اشتراک‌گذاری داستان‌ها در برنامه، با به‌روزرسانی‌های ویدیویی کوتاه در راه و سایر ویژگی‌های درخواستی، ساده‌تر می‌شود.

علاوه بر این، خرید اشتراک، اشتراک هدیه و بیت در تلفن همراه برای بینندگان آسان‌تر خواهد بود، در حالی که ویژگی‌هایی مانند Hype Trains برای پلتفرم بهینه‌سازی می‌شوند.

در نهایت، Mobile Mod View اواخر امسال در iOS عرضه خواهد شد تا نظارت بر جریان‌ها را در زمانی که در دسکتاپ نیستید آسان‌تر کند.

از دیگر پیشرفت‌های این پلتفرم می‌توان به تغییراتی در ویرایشگر کلیپ اشاره کرد تا هم برای استریمرها و هم بینندگان بتوانند کلیپ‌ها را بسازند و در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، از جمله گزینه صادرات مستقیم به اینستاگرام.

در جاهای دیگر، ویژگی Stream Together به توسعه ادامه می‌یابد تا پخش‌کنندگان بتوانند در یک جریان واحد به یکدیگر بپیوندند، به‌علاوه انگیزه‌های جدیدی برای تشویق بینندگان برای حمایت مالی از پخش‌کننده‌ها در تعاملات وجود خواهد داشت.

توییچ همچنین به کاهش آزار و اذیت در پلتفرم ادامه می‌دهد و سیستم اجرایی خود را به‌روزرسانی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که دستورالعمل‌های جامعه خود در رابطه با تعلیق در هر دو انتهای طیف شدت رعایت می‌شود.

کلنسی نوشت: «در سال ۲۰۲۴ چیزهای زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد. “ما روی محصولات، ابزارها و برنامه‌هایی تمرکز می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا جوامع خود را بسازید و آن‌ها را مفیدتر، سرگرم‌کننده‌تر و ایمن‌تر کنید. فهرست بالا فقط بخشی از برخی از مواردی است که ما برای سال ۲۰۲۴ روی آن‌ها کار می‌کنیم و نگاه می‌کنیم. به زودی به اشتراک گذاری بیشتر در طول سال.”

در TwitchCon سال گذشته، Eurogamer با جرمی فورستر، معاون محصول، در مورد فید Discovery و رویکرد اول موبایل صحبت کرد.

او گفت: “ما می خواهیم از مواردی مانند محتوای کوتاه و UX که مردم با آنها آشنا هستند استفاده کنیم تا به پخش کننده ها کمک کنیم تا جامعه پخش زنده خود را رشد دهند. برای ما پخش زنده همچنان قلب همه کارهایی است که Twitch انجام می دهد.”

“بسیاری از استریمرها باید فعالانه بینندگان توییچ خود را تشویق کنند تا آنها را در پلتفرم های دیگر دنبال کنند تا بتوانند به ارتباط با آنها ادامه دهند. ما راه حل جامع تری ارائه خواهیم داد.

“اما رقابت با اینستاگرام در استوری ها یا رقابت با TikTok در ویدئوهای فرم کوتاه برای ما کاری نیست. ما می خواهیم به افزایش پخش زنده استریمرها و کمک به آنها در تعامل با جوامع خود کمک کنیم.”

برگشت در ژانویه توییچ برنامه پلاس خود را گسترش داد به پخش‌کنندگان بیشتری اجازه می‌دهد تا درآمد بیشتری دریافت کنند.

TwitchCon EU امسال خواهد بود در روتردام برگزار می شود، بلیط ها در حال حاضر موجود است.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-will-launch-redesigned-mobile-app-this-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *