توییچ خط مشی مجاز «برهنگی هنری» را لغو کرد

Twitch به سرعت آن را پس گرفته است که به کاربران اجازه می داد تا زمانی که برچسب گذاری شده بود محتوای جنسی را پست کنند. که در ، این شرکت اعلام کرد که اجازه نمایش برهنگی واقعی یا تخیلی را در پلت فرم استریم خود نخواهد داد. توییچ پس از دادن چراغ سبز به کاربران برای ارسال «برهنگی هنری» می‌گوید برخی از پخش‌کننده‌ها محتوایی ایجاد کردند که خط‌مشی را نقض می‌کرد.

طبق به‌روزرسانی، رسانه‌هایی که در پاسخ به تأیید اولیه محتوای جنسی صریح در توییچ پخش می‌شدند، با نگرانی جامعه مواجه شدند. این شرکت گفت: “ما تصمیم گرفته ایم که با این تغییر زیاده روی کرده ایم.”

در حالی که بخش بزرگی از تصمیم اولیه اجازه دادن به “تصویر دیجیتالی” برهنگی هنری بود، این شرکت تصریح کرد که تصاویر دیجیتالی محتوای جنسی نگران کننده هستند زمانی که می توان از هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر واقعی استفاده کرد و ممکن است دشوار باشد. بین آنچه به صورت دیجیتالی تولید شده و عکاسی واقعی تشخیص دهید.

اخیرا در ، این شرکت اقدامات تعدیل جدیدی را به منظور دور نگه داشتن محتوای نامناسب از چت های جریانی معرفی کرد. موضوع از از طریق سایت یک مشکل مکرر برای پلت فرم پخش زنده بوده است. این شرکت حتی اختصاص یک در سال ۲۰۲۰ به منظور مقابله با شهرت بد سایت به دلیل شیوه های تعدیل آن بود.

موضع‌گیری توییچ در مورد محتوای غیراخلاقی جنسی باعث خشم برخی از کاربران شده است. یکی از کاربران در X نوشت: “من به اشتباه تحت خط مشی جدید شما به دلیل ترسیم یک شخصیت برهنه بدون اندام تناسلی قابل مشاهده ممنوع شدم. این مسئولیت خود شماست که قبل از ایجاد یک TOS جدید فکر نکنید و این برای بسیاری از هنرمندان بسیار ناعادلانه است. که در شرایطی مشابه خودم قرار گرفتم.» یکی دیگر از کاربران توییچ به X گفت تا شکایت کند، “برای هنرمندانی که واقعاً از همه قوانین پیروی می کردند بد است. به همین دلیل است که ما نمی توانیم چیزهای خوبی داشته باشیم.”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/twitch-rescinds-policy-that-allowed-artistic-nudity-171140189.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/twitch-rescinds-policy-that-allowed-artistic-nudity-171140189.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *