توییچ دستورالعمل های محتوای جنسی گیج کننده خود را روشن می کند

توییچ بالاخره رسید ساده شده آن گیج کننده دستورالعمل های مربوط به محتوای جنسی پس از اینکه یک سازنده توانست ظاهر شود به ظاهر برهنه در جریان ارسال شده در وب سایت. این حادثه بینندگان را وادار کرد تا بپرسند چه نوع محتوایی واقعاً می‌تواند در جریان‌های زنده ظاهر شود – و چه چیزی می‌تواند شما را ممنوع کند. پس از بازخورد کاربران، توییچ دو بخش جداگانه خط‌مشی محتوای جنسی را در صفحه دستورالعمل‌های خود ادغام کرد و تصریح کرد که برخی از مطالبی که قبلاً ممنوع بودند، تا زمانی که به درستی برچسب‌گذاری شده باشند، اکنون در پلتفرم مجاز هستند.

آنها شامل آن محتوا هستند "سینه ها، باسن و ناحیه لگن را عمداً برجسته کنید" زمانی که کاملاً لباس پوشیده باشد، که توییچ اذعان دارد که باعث شده استریمرهای زن ارائه دهند "مجازات نامتناسب" این وب‌سایت اکنون همچنین به استریم‌ها اجازه می‌دهد تا سینه‌ها، اندام‌های تناسلی یا باسن‌های زنانه را که کاملاً در معرض دید هستند، ترسیم، متحرک یا مجسمه‌سازی شده نشان دهند. با این حال، اعمال جنسی تخیلی و خودارضایی همچنان ممنوع است. ویدیوهایی که نشان‌دهنده نوشتن روی سینه‌ها و باسن‌های زنانه هستند، به‌علاوه ویدیوهایی که حاوی رقص‌های استریپ تیز هستند، اکنون مجاز هستند. در همین حال، حرکات رقص که شامل "تورکینگ" و "سنگ زنی" اکنون می‌توان در ویدیوها حتی بدون برچسب‌گذاری نشان داد.

Twitch علاوه بر شفاف سازی خط مشی محتوای جنسی خود، الگوریتم صفحه اصلی خود را نیز تغییر داده است به طوری که دیگر محتوایی را که دارای برچسب مواد مخدر، مسمومیت، یا مصرف بیش از حد تنباکو بوده است توصیه نمی کند. تصاویر خشونت آمیز و گرافیکی؛ قمار؛ و/یا موضوعات جنسی این وب‌سایت توضیح می‌دهد که در حالی که بینندگان باید عمداً روی ویدیوها در صفحه اصلی کلیک کنند تا آن‌ها را تماشا کنند، بخش‌هایی از جریان‌ها با آن مضامین همچنان قابل مشاهده است حتی برای کسانی که ممکن است به دلیل ریز عکس‌ها از دیدن آن‌ها ناراحت نباشند. اکنون، بینندگان باید صریحاً به دنبال ویدیوهای حاوی آن مضامین باشند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/twitch-clears-up-its-confusing-sexual-content-guidelines-065648446.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/twitch-clears-up-its-confusing-sexual-content-guidelines-065648446.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *