تیزر جدید OnePlus 12 گزینه های رنگی و یک نوار لغزنده هشدار تغییر مکان را نشان می دهد

آخرین پرچمدار OnePlus در رنگ های سفید، مشکی یا سبز در دسترس خواهد بود و قرار است در تاریخ ۵ دسامبر در چین عرضه شود.

وان پلاس از تصاویر رسمی خود رونمایی کرد گوشی هوشمند پرچمدار OnePlus 12 در Weibo پیش از مراسم معرفی در ۵ دسامبر در چین، فاش شد که این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و سبز در دسترس خواهد بود. طراحی این دستگاه از نظر بصری شبیه به مدل قبلی خود به نظر می رسد وان پلاس ۱۱اگرچه Alert Slider – یک ویژگی مورد علاقه طرفداران که به کاربران اجازه می دهد به راحتی بین پروفایل های صدای بی صدا، لرزش و زنگ جابجا شوند – اکنون به جای سمت راست در سمت چپ تلفن قرار دارد.

به گفته OnePlus، این جابجایی برای قرار دادن یک آنتن یکپارچه جدید انجام شده است که برای تقویت عملکرد سیگنال و کاهش تأخیر در جریان بازی طراحی شده است. OnePlus در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید: «بر اساس آزمایش‌های داخلی، مشخص شده است که موقعیت بهینه برای آنتن‌های بازی، زمانی که گوشی در جهت افقی قرار می‌گیرد، بین انگشتان اشاره کاربر است. OnePlus 11 دقیقاً در همان نقطه Alert Slider خود را دارد، بنابراین OnePlus برای بهبود عملکرد آنتن، نوار لغزنده را به طرف مقابل در OnePlus 12 منتقل کرده است.

دو نفر که تلفن همراه OnePlus 12 را به رنگ سبز و سفید در دست دارند.
گزینه رنگ سبز دارای الگوی دانه مانند الهام گرفته از طبیعت است.
تصویر: OnePlus
زنی که تلفن همراه OnePlus 12 مشکی را در دست دارد.
از پشت، وان پلاس ۱۲ از نظر بصری تقریباً مشابه مدل قبلی وان پلاس ۱۱ به نظر می رسد.
تصویر: OnePlus

مقاله ای که به صورت ماشینی ترجمه شده از Yahoo Tech HK همچنین برخی از مشخصات کلیدی OnePlus 12 را فاش می کند. این شامل یک سنسور جدید Sony LYT-808 برای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو ۳X است که هر دو توسط Hasselblad Camera for Mobile پشتیبانی می‌شوند. OnePlus 12 همچنین دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود (تأیید شده است نشت از جولای، یک پنل “نمایشگر ۲K” از BOE چین و پشتیبانی از شارژ بی سیم، لمس باران و عملکردهای کنترل از راه دور مادون قرمز.

۱/۳

برای دیدن گزینه های رنگ سبز، سفید و مشکی وان پلاس ۱۲ به این قسمت بروید.
تصویر: OnePlus

در غیر این صورت جزئیات بسیار اندک است، اما ما در مورد OnePlus 12 پس از معرفی رسمی آن در هفته آینده بیشتر خواهیم دانست. و خوشبختانه، مشتریان بالقوه در خارج از چین ممکن است برای دستیابی به آن زمان زیادی منتظر نمانند. به گفته وان پلاس، قرار است تاریخ عرضه جهانی این دستگاه در ۱۵ دسامبر اعلام شود Engadget.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/27/23977551/oneplus-12-teaser-color-relocated-alert-slider-launch-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *