تیزر OnePlus Watch 2 کاملاً به سؤالات پاسخ نداد

وقتی خبر خروج فسیل از فضای Wear OS را شنیدیم، واکنش اولیه ما این بود که نگران آینده Wear OS نباشیم یا این می تواند نشانه ای از تعهد گوگل باشد. ما می دانیم که گوگل با خط پیکسل واچ خود همه کاره است و خط گلکسی واچ سامسونگ در حال انجام اعداد برای این پلتفرم است.

در عوض، تنها چیزی که می‌توانستیم به آن فکر کنیم این واقعیت بود که خروج فسیل به معنای انتخاب کمتر برای مصرف‌کنندگان در فضای محصول با گزینه‌های بسیار کم بود. به نظر نمی رسد که خط رو به رشدی از شرکت ها وجود داشته باشد که به دنبال ورود به عرصه ساعت های هوشمند با Wear OS باشند و این بد است زیرا Wear OS در نهایت بسیار خوب شده است.

همانطور که گفته شد، ما معتقدیم که OnePlus مایل است به آن ضربه بزند و این یک خبر عالی است. ما به شرکت های بیشتری نیاز داریم تا به ما نشان دهند که یک ساعت هوشمند چه کاری می تواند باشد و چه کاری انجام می دهد، زیرا ما چشم انداز گوگل و سامسونگ را دیده ایم. باید ببینیم چه کارهای دیگری می توان انجام داد.

OnePlus شروع به معرفی ساعت هوشمند بعدی خود کرده است، ساعتی که ما معتقدیم OnePlus Watch 2 خواهد بود. این ساعت در ماه نوامبر با جزئیات زیادی به بیرون درز کرد با طرحی که با اولین مزاحمت بزرگ مطابقت دارد.

اولین تیزهای OnePlus همگی شامل یک تصویر (در بالا) و با شعار “وقت آن است که آن را درست انجام دهیم!” و “وقتش فرا رسیده است.” آنها متلک ها را به اینستاگرامتوییتر و خودشان انجمن.

آنها هنوز نگفته اند که ساعت دارای سیستم عامل Wear OS است، اما مطمئناً به نظر می رسد که آنها به آن اشاره می کنند. و دوباره، افشاگری های بزرگ نشان می دهد که واقعاً پلتفرم پوشیدنی گوگل را اجرا خواهد کرد.

دستگاه فوق یک ساعت هوشمند گرد معمولی است، اما OnePlus حداقل طراحی سمت خود را با چیزی که به نظر می رسد دو دکمه در یک محفظه سفارشی است، ترکیب می کند، یکی که حتی ممکن است بچرخد. به نظر می رسد فلز برس خورده با رنگ تیره حداقل یکی از پایان ها باشد.

بچه ها، آیا ما حداقل در مورد این یکی هیجان زده ایم؟ من به نوعی هستم.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/19/oneplus-kicks-off-oneplus-watch-2-teasing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *