تیم‌های مایکروسافت در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های خود هستند – و نحوه ظاهر همه جلسات شما را تغییر خواهد داد.

شما تیم های مایکروسافت به لطف به روز رسانی یکی از اساسی ترین ویژگی های آن، تماس ها به زودی می توانند به شدت متفاوت به نظر برسند.

این کنفرانس ویدیویی این سرویس معمولاً شرکت کنندگان در یک تماس یا جلسه را در نمای ۳×۳ نشان می دهد، با اندازه پنجره برای همه افراد، حتی اگر به عنوان بخشی از یک گروه از یک اتاق جلسه یا مکان دیگری ملحق شوند.

با این حال، اکنون این تغییر می‌کند، و کاربران اکنون می‌توانند تعداد پیش‌فرض شرکت‌کننده‌های قابل مشاهده بر روی صفحه‌نمایش را به هر چیزی که به بهترین وجه با اولویت شما – و اندازه نمایشگر شما مطابقت دارد، تغییر دهند.

در آینده، کاربران اکنون می‌توانند از بین داشتن حداکثر ۴، ۹، ۱۶ و ۴۹ شرکت‌کننده که در نمای گالری روی صفحه قابل مشاهده هستند، انتخاب کنند و به شما این امکان را می‌دهد که نگاه بسیار واضح‌تری به بلندگوهای کلیدی داشته باشید، یا ببینید دقیقاً چگونه همه شرکت‌کنندگان در جلسه واکنش نشان می‌دهند. همزمان.

برای رسیدگی به این موضوع که چند نفر از یک مکان به هم می‌پیوندند که اندازه آنها کم است، هر فردی که اکنون از اتاق تیم‌های مایکروسافت می‌پیوندد، اکنون به طور خودکار در یک پنجره بزرگ نشان داده می‌شود. مایکروسافت می گوید این ترفند (تصویر زیر) به شرکت کنندگان از راه دور دید بسیار واضح تر و ارتباط و همکاری بهتری می دهد، به این معنی که آنها می توانند به سرعت تشخیص دهند که چه کسی صحبت می کند.

تیم‌های مایکروسافت در حال ایجاد یک تغییر بزرگ در یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های خود هستند – و نحوه ظاهر همه جلسات شما را تغییر خواهد داد.

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

اندازه‌های کاشی همچنان می‌توانند سفارشی شوند و به دلخواه کاربر بهینه‌سازی شوند، اما تیم‌ها همچنین به دنبال این هستند که دید را برای شرکت‌کنندگانی که دست بالا دارند، اولویت‌بندی کنند و تمرکز بیشتری نیز روی سخنران فعال داده می‌شود و دید آنها را افزایش می‌دهد تا نظرات از دست نروند.

در جاهای دیگر، برای کسانی که ممکن است کمی خودآگاه باشند و ویدیوی خود را روی صفحه نمایش برایشان قابل مشاهده است، اکنون گزینه ای وجود دارد که کاشی خود را از نمای گالری مخفی کنید – اگرچه این کار فقط آن را از خودتان نشان می دهد، نه از سایر شرکت کنندگان .

میرا عجم از مایکروسافت در گزارشی خاطرنشان کرد: مرحله جلسه یا گالری هسته اصلی تجربه جلسه مجازی است و بسته به نیاز شما می تواند مانع یا افزایش کارایی جلسه شود. پست وبلاگ اعلام خبر.

ما خوشحالیم که چگونه تجربه گالری پیش‌فرض را در جلسات Teams به اشتراک می‌گذاریم تا حضور ساده‌تر و قابل پیش‌بینی‌تری در جلسه به شما ارائه دهیم – در حالی که کنترل‌های بیشتری را فعال می‌کنیم که به شما امکان می‌دهد نما را مطابق با ترجیحات خود شخصی کنید.

گزینه های جدید نمایش گالری تیم های مایکروسافت در یک پیش نمایش عمومی که در ژانویه ۲۰۲۴ راه اندازی می شود در دسترس خواهند بود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-teams-is-making-a-big-change-to-one-of-its-most-basic-feature-and-its-going-to-change-how-all-your-meetings-look-for-good

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *