تیم‌های مایکروسافت یک قدم به دیگر بخشی از آفیس نزدیک‌تر می‌شوند

تیم‌های مایکروسافت یک قدم به دیگر بخشی از آفیس نزدیک‌تر می‌شوند

پس از اینکه گرد و غبار پیشنهاد مایکروسافت برای جداسازی تیم‌ها از مایکروسافت ۳۶۵ فروکش کرد، تنظیم‌کننده‌های ضدانحصار اتحادیه اروپا اکنون از شرکت‌های رقیب مایکروسافت می‌پرسند که آیا این کافی است یا خیر.

این اقدام که از اول اکتبر اجرایی شد، باعث شد بسته‌های مایکروسافت ۳۶۵ ماهانه ۲ یورو در سراسر اتحادیه اروپا ارزان‌تر شوند.

با این حال، این تغییرات در همه جا منعکس نشد و تیمز همچنان بخشی از بسته در بریتانیا است، که قبلاً تا سال ۲۰۲۰ عضو اتحادیه اروپا بود.

مایکروسافت هنوز با تیمز مشکل دارد

افراد نزدیک به موضوع (از طریق رویترز) پیشنهاد کرده اند که این توسعه جدید اتحادیه اروپا می تواند نشان دهنده قصد ناظر رقابت برای ایجاد بیانیه اعتراضاتی باشد که می تواند در اوایل سال آینده برای مایکروسافت ارسال شود.

در حال حاضر، این حماسه بیش از سه سال از عمر خود می گذرد، که ناشی از شکایت Slack مبنی بر همراهی ناعادلانه تیم ها با سایرین است. برنامه های اداری فروش محصولات خود را برای شرکت های رقیب چالش برانگیز کرد.

رگولاتورها همچنین به نحوه اعمال محدودیت های فنی و مالی شرکت هایی مانند مایکروسافت که تغییر ارائه دهندگان را دشوار می کند علاقه مند شده اند. ردموند در ماه‌های اخیر در سرکوب قفل‌ها تنها نبوده است و شرکت‌ها در سرتاسر جهان مجبورند به عملکردهای متقابل و رقابتی بپردازند.

با این حال، خود مایکروسافت توجه زیادی داشته است. این غول فناوری با شکایات فراوان دیگری از جمله اقدامات ناعادلانه مجوز ابر و همراه شدن OneDrive در سیستم عامل ویندوز مواجه شده است.

TechRadar Pro از مایکروسافت و اسلک خواسته است تا نظرات خود را در مورد پرونده در حال انجام به اشتراک بگذارند، اما هیچ یک بلافاصله پاسخ ندادند. مایکروسافت قبلاً ما را به وبلاگ‌های خود راهنمایی کرده است که در مورد این موضوع صحبت می‌شود و هیچ نظر دیگری اضافه نکرده است.

از طریق رویترز

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/microsoft-teams-moves-a-step-closer-to-no-longer-being-part-of-office

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *