Spotify Wrapped 2023 نمایش داده نمی شود؟ این ۳ راه حل را امتحان کنید تا به شما کمک کند آن را پیدا کنید

را Spotify Wrapped 2023 خلاصه اکنون بالاخره در سطح جهانی منتشر می شود. اما اگر این ویژگی سرسختانه از نمایش در برنامه Spotify در iOS یا Android یا روی دسکتاپ خودداری کند، چه؟ خوشبختانه چند چیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید.

اسپاتیفای اعتراف کرده است که Wrapped آن در سال جاری مشکلاتی را تجربه کرده است. ارسال در انجمن های خود گزارش‌هایی دریافت کرده است که ویژگی “در چندین پلتفرم بارگیری نمی‌شود”. Spotify می‌گوید در حال بررسی است، اما احتمالاً به همین دلیل است که Wrapped 2023 خطاهای مختلفی از جمله «خطای سرور داخلی»، «بدون سالم بالادستی» یا صفحه زیر را برمی‌گرداند.

صفحه نمایش لپ تاپ در پس زمینه نارنجی که صفحه خطای Spotify Wrapped 2023 را نشان می دهد

برای بسیاری، نسخه دسک‌تاپ و مبتنی بر مرورگر Spotify Wrapped پیام خطای بالا را نشان می‌دهد، بنابراین ممکن است لذت بیشتری در برنامه تلفن همراه داشته باشید. (اعتبار تصویر: آینده)

این امکان وجود دارد که سرورهای Spotify به سادگی از این تقاضا دور شده باشند و این مشکلات در ساعات آینده حل شود. ما از Spotify برای به‌روزرسانی درخواست کرده‌ایم و پس از شنیدن پاسخ، این صفحه را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

اگر مشکلات Wrapped 2023 شما ناشی از این مشکلات سرور نیست، چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید سعی کنید جمع بندی را در تلفن همراه و دسکتاپ نشان دهید. قبل از اینکه به موارد زیر بپردازیم، شایان ذکر است که Wrapped به دلیل قوانین محلی حریم خصوصی داده ها در همه مناطق در دسترس نیست، حتی در کشورهایی که قبلاً در دسترس بوده است. به عنوان مثال، سال گذشته، کاربران Spotify در سریلانکا و غنا متوجه شدند که برای آنها در دسترس نیست.

همچنین برای واجد شرایط شدن در جمع بندی Wrapped باید مدت زمان مشخصی به Spotify گوش کرده باشید، اگرچه این موضوع برای اکثر افراد مشکلی نخواهد بود. با یک حساب رایگان یا ممتاز، باید حداقل ۳۰ آهنگ را برای هر کدام بیش از ۳۰ ثانیه از پنج هنرمند منحصر به فرد پخش کنید.

اما با فرض اینکه هیچ یک از این موارد برای شما مشکلی ندارند، در اینجا بهترین راه‌ها برای نشان دادن Spotify Wrapped 2023 در صورتی که برنامه بنر یا کارت معمول خود را به شما نشان نمی‌دهد، وجود دارد.

۱٫ برنامه Spotify را به روز کنید

یک آیفون در پس‌زمینه نارنجی که برنامه Spotify را در حال به‌روزرسانی نشان می‌دهد

در آیفون، باید از نسخه ۸٫۸٫۹۲ برنامه Spotify استفاده کنید تا بتوانید جمع بندی Wrapped 2023 خود را ببینید. (اعتبار تصویر: آینده)

یک مورد نسبتاً واضح، اما نداشتن آخرین نسخه برنامه Spotify یکی از دلایل رایج نمایش نشدن جمع‌بندی‌های Wrapped است. به اپ استور (در iOS) یا پلی استور (در اندروید) بروید و مطمئن شوید که هیچ به روز رسانی برنامه ای در انتظار شما نیست.

در iOS برای دیدن Spotify Wrapped به نسخه ۸٫۸٫۹۲ برنامه نیاز دارید، در حالی که در اندروید نسخه ۸٫۸٫۹۰٫۸۹۳ این برنامه خلاصه را به ما ارائه کرده است.

اگر همه به‌روز هستید و Wrapped هنوز نمایش داده نمی‌شود، بهتر است گزینه هسته‌ای بیشتری را امتحان کنید – حذف برنامه و نصب مجدد آن. نگران نباشید، همه موسیقی‌ها و لیست‌های پخش Spotify شما به حساب کاربری شما گره خورده است، بنابراین وقتی دوباره وارد سیستم شوید دوباره ظاهر می‌شوند.

۲٫ مسیر دستی را انتخاب کنید

یک آیفون در پس‌زمینه نارنجی که صفحه اول Spotify Wrapped 2023 را نشان می‌دهد

(اعتبار تصویر: آینده)

Spotify Wrapped به محض آماده شدن باید به صورت یک بنر یا کاشی در برنامه Spotify ظاهر شود – این ساده ترین راه برای یافتن آن است. اما اگر نمی‌توانید یکی از آن‌ها را ببینید، می‌توانید از نوار جستجوی Spotify نیز استفاده کنید.

در نوار جستجوی برنامه، تایپ کنید یا «spotify:datastories:wrapped» یا «۲۰۲۳ Wrapped» را امتحان کنید. برای ما، تایپ اولی ما را مستقیماً به جمع‌بندی Wrapped 2023 برد، اما دومی ممکن است نتیجه‌ای را نیز به همراه داشته باشد که می‌توانید با ضربه زدن به آن شما را در نمایش اسلاید خود ببرید.

۳٫ به سایت موبایل Spotify بروید

یک آیفون در پس‌زمینه نارنجی که صفحه فرود Spotify Wrapped 2023 را در مرورگر نشان می‌دهد.

(اعتبار تصویر: آینده)

اگر برنامه Spotify از بازی با توپ خودداری می‌کند، می‌توانید تجربه Wrapped 2023 خود را در خارج از برنامه در سایت تلفن همراه پیدا کنید.

در تلفن iOS یا Android که برنامه Spotify را نصب کرده است، یک پنجره مرورگر وب را باز کنید و به آن بروید spotify.com/wrapped. در زمان نگارش، به نظر می رسد که آن صفحه احتمالاً به دلیل بار بیش از حد بازدیدکنندگان از کار افتاده است. اما در نهایت، باید دکمه‌ای مانند «دانلود Spotify» را مشاهده کنید که سپس شما را مستقیماً به جمع‌بندی Wrapped خود در برنامه می‌برد.

Spotify Wrapped 2023 چه مدت در دسترس خواهد بود؟

Spotify Wrapped معمولاً دارای یک پنجره مشاهده محدود است، پس از آن به یک لیست پخش ساده از آهنگ های مورد علاقه سال شما تبدیل می شود.

سال گذشته، Wrapped 2022 تا ۱۳ ژانویه برای مشاهده در دسترس بود، پس از آن شما را به لیست پخش آهنگ‌ها هدایت کرد. هنوز مشخص نیست که آیا این برای Wrapped 2023 یکسان خواهد بود یا خیر، اما ایده خوبی از پنجره به ما می دهد.

آیا می خواهید به لیست های پخش پیچیده خود در سال های گذشته گوش دهید؟ به نوار جستجوی برنامه بروید و «Wrapped 2019» یا «spotify:genre:2019» (بسته به سال انتخابی شما) را تایپ کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/audio-streaming/spotify-wrapped-not-showing-up

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *