تیم سوئینی، مدیر عامل Epic می گوید که گوگل برای عرضه فورتنایت در پلی استور قراردادی را پیشنهاد کرده است که “چیزی که اشتباه به نظر می رسید” است.

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، مدعی شده است که گوگل به او چیزی را پیشنهاد داده است که “به نظر یک ترتیب نادرست به نظر می رسید” تا شرکت را متقاعد کند که فورتنایت را در فروشگاه Google Play منتشر کند نه از طریق وب سایت خود.

سوینی این بیانیه را زمانی که دیروز در محاکمه بین اپیک و گوگل به جایگاه شاهد آمد، بیان کرد.

همانطور که توسط APسوئینی جلسه ای را بین خود و گوگل در دفتر مرکزی این شرکت توصیف کرد تا در مورد توافقی که به موجب آن Epic Fortnite را در پلی استور عرضه می کند، گفتگو کند. سوینی گفت: «به نظر می‌رسید این یک چیدمان نادرست است. او ادامه داد: «گوگل مجموعه‌ای از معاملات جانبی را پیشنهاد می‌کرد که به نظر می‌رسید برای متقاعد کردن اپیک برای رقابت با آنها طراحی شده بود.

پخش خبر: چه کسی باید در The Legend of Zelda: The Movie بازی کند؟در یوتیوب تماشا کنید

سوینی پیشنهادات گوگل و Epic را رد کرد Fortnite را برای اندروید منتشر کرد در سال ۲۰۱۸ از طریق یک نصب کننده که باید از وب سایت خودش دانلود می شد. در سال ۲۰۲۰، Epic سرانجام منتشر شد Fortnite در فروشگاه Playقبل از اقدام به اجتناب از هزینه های پلت فرم در اندروید و iOS با پیاده سازی مخفیانه سیستم پرداخت خود.

این تاکتیک که به صورت داخلی Project Liberty نامیده می شود، نقض عمدی خط مشی پرداخت گوگل بود. در ابتدای محاکمه، Epic گفت که پروژه لیبرتی را ارائه کرده است زیرا “تصمیم گرفته است که بایستد زیرا این همان کاری است که شما با یک قلدر انجام می دهید”. آستانه. در طی بازجویی متقابل از وکیل گوگل، سوئینی اعتراف کرد که Epic می‌دانست که طرحش این کار را می‌کند خط‌مشی‌های Google Play را نقض کنید همانطور که در نظر گرفته شده بود.


تیم سوئینی، مدیر عامل Epic می گوید که گوگل برای عرضه فورتنایت در پلی استور قراردادی را پیشنهاد کرده است که “چیزی که اشتباه به نظر می رسید” است.



سوابق بازجویی متقابل گوگل از سوینی از The Verge. | اعتبار تصویر: آستانه

اوایل این هفته، اسناد دادگاه اپیک علیه گوگل فاش شد گوگل همکاری با Tencent را در نظر گرفت برای به دست آوردن مالکیت یا یک سهام کنترلی در سازنده Fortnite، به امید استفاده از آن به عنوان یک “محرک پیشرو در تجارت”.


منبع: https://www.eurogamer.net/epic-ceo-tim-sweeney-says-google-offered-what-seemed-like-a-crooked-deal-to-release-fortnite-on-play-store

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *