تیم های مایکروسافت تقریباً یک سال پس از معرفی بالاخره به اندروید اتو می آیند

تیم های مایکروسافت است بالاخره به اندروید اتو آمد – برنامه ای که به تلفن های اندرویدی اجازه می دهد تا به سیستم اطلاعات سرگرمی از قبل موجود خودرو متصل شوند – ماه آینده، تقریبا یک سال پس از اتصال گوگل در I/O 2023 اعلام کرد. این بر اساس نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ است که جزئیات نسخه های آینده را نشان می دهد.

در حالی که برنامه در ماه فوریه راه اندازی می شود، ما هنوز جزئیات زیادی در مورد نحوه استفاده از آن نداریم. مایکروسافت اعلام کرده است که می‌توانید از نمای تقویم «به جلسات بپیوندید و تماس برقرار کنید». هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه آیا این سرویس با پیام‌های این سرویس یکپارچه می‌شود یا در برخی از ویژگی‌های خاص تیم‌های دیگر، مانند همکاری فایل و داده، شرکت می‌کند یا خیر، وجود ندارد. البته، رانندگی در بزرگراه احتمالا بهترین زمان برای دست و پنجه نرم کردن با پرونده های کاری تصادفی نیست.

نه مایکروسافت و نه گوگل هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چرا Teams اینقدر طول کشید تا برای Android Auto عرضه شود، ارائه نکرده اند. گوگل همچنین در I/O 2023 ادغام Android Auto را برای Zoom و Webex اعلام کرد. هر دو مجموعه نرم افزاری در ماه سپتامبر بر روی این پلتفرم راه اندازی شدند. Android Auto نیز اخیراً برنامه هایی را توسط The Weather Channel و YouTube دریافت کرده است. این پلتفرم حتی بازی هایی را برای مسافران یا زمانی که ماشین پارک کرده است، ارائه می دهد، از جمله یک نسخه از Solitaire و یک بازی مسابقه ای ساده به نام مسابقه Buggy Buggy 2.

گوگل می گوید اندروید اتو در حال حاضر با ۲۰۰ میلیون خودرو ادغام می شود، بنابراین اضافه شدن تیم های مایکروسافت مطمئناً خوشایند است. در همین حال، این شرکت همچنین پیشنهاد کرده است که نرخ پذیرش Android Automotive – محصولی با نام مشابه اما متمایز که بر خلاف برنامه Android Auto، یک سیستم عامل اطلاعات سرگرمی تمام عیار است – در سال گذشته و با شروع کار تولیدکنندگان خودرو افزایش یافته است. حذف تدریجی سیستم های اطلاعات سرگرمی داخلی به نفع سیستم عامل گوگل. شرکت هایی مانند شورولت، ولوو، پولستار، هوندا، رنو و حتی جنرال موتورز همه اعلام کرده اند پذیرش پلت فرم گوگل

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/microsoft-teams-finally-coming-to-android-auto-nearly-a-year-after-being-announced-181847262.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/microsoft-teams-finally-coming-to-android-auto-nearly-a-year-after-being-announced-181847262.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *