تیم Sonic Dream در Apple Arcade “دنیای عجیب و غریب رویاها” را بررسی خواهد کرد

تیم Sonic Dream در Apple Arcade “دنیای عجیب و غریب رویاها” را بررسی خواهد کرد

سگا یک پلتفرمر سه بعدی جدید را معرفی کرد سونیک بازی عنوان شده است تیم رویای سونیکاین قسمت بعدی از سری نمادین به طور انحصاری برای Apple Arcade عرضه خواهد شد.

پس از بازگشت به سبک کلاسیک پلتفرمر دو بعدی سوپراستارهای سونیکبه نظر می رسد تیم رویای سونیک قرار است برداشت مدرن تری داشته باشد. این تریلر اعلام رسمی چند سطح و تعداد زیادی شخصیت بزرگ را به تصویر می کشد که در این پلتفرمر سه بعدی بعدی ظاهر خواهند شد.

در این «دنیای عجیب و غریب رویاها»، سونیک و دوستانش باید از تحقق نقشه شیطانی دکتر اگمن و رویاهای عجیب او جلوگیری کنند. شما می توانید این عنوان بعدی را در ۵ دسامبر ۲۰۲۳ بدست آورید، اما به طور انحصاری در Apple Arcade عرضه خواهد شد. با توجه به بازی صفحه در اپ استورقابل پخش در آیفون، آی پد، آی پاد تاچ، مک و اپل تی وی خواهد بود.

با توجه به آنچه در تریلر دیده ایم، به نظر می رسد که بازیکنان می توانند شش شخصیت را کنترل کنند. Sonic، Tails، Amy، Knuckles، Rouge یا Cream. در حالی که این پخش فوق‌العاده از شخصیت‌های دوست‌داشتنی است، اما اگر به این موضوع اشاره نکنیم که فقدان ظاهری Shadow در این ترکیب بسیار ناامیدکننده است، دروغ می‌گوییم.

همچنین می‌توانیم چند سطح را در تریلر پرتاب ببینیم. به‌نظر می‌رسد که در مناظر رویایی مانند پیمایش حلقه‌ای نمادین و چند باس فایت با ظاهر جالب وجود دارد. یکی از این نبردها شامل یک خرچنگ غول‌پیکر می‌شود، در حالی که دیگری یک روبات Eggman را می‌بیند که پرتوهای لیزر سفید داغ شلیک می‌کند.

تنها زمان نشان خواهد داد که چگونه این آینده سونیک بازی دریافت خواهد شد. تجربه صفحه نمایش لمسی آیفون ممکن است به طور قابل توجهی با آنچه بازیکنان قبلاً از آن استفاده می کردند متفاوت باشد PS5، Xbox Series Xاس نینتندو سوییچ، یا رایانه شخصی برای پخش عناوین دیگر. این که گفته شد، در اینجا امیدواریم که تیم رویای سونیک به طرفداران یک تجربه پلتفرم سه بعدی در دسترس و خارق العاده را ارائه می دهد.

اگر از طرفداران این فرنچایز سریع و خشن هستید، حتماً رتبه بندی قطعی ما را بررسی کنید. بهترین بازی های سونیک که همگی در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/sonic-dream-team-will-explore-a-bizarre-world-of-dreams-on-apple-arcade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *