تیک‌تاک احتمالاً بخش دیگری از کارمندان خود را اخراج می‌کند

تیک‌تاک ظاهراً قصد دارد طی چند روز آینده تعدادی از کارمندان خود را تعدیل کند. براساس گزارش جدید منابع آگاه وب‌سایت The Information، به‌نظر می‌رسد که این اخراج‌ها به بخش‌های عملیات و بازاریابی مربوط می‌شوند.

بهمن‌ماه ۱۴۰۲، یعنی اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی، بایت‌دنس شرکت مادر شبکه اجتماعی مطرح تیک‌تاک، با هدف کاهش هزینه‌ها تعدادی از کارکنان واحد بازی‌های ویدیویی را اخراج کرد.

در همان مقطع زمانی سخنگوی ByteDance درباره اخراج کارمندان واحد گیمینگ گفت که کسب‌وکار خود را بررسی و روی رشد استراتژیک بلندمدت تمرکز می‌کند. در آن مقطع زمانی بایت‌دنس به این موضوع اشاره کرده بود که اخراج‌ها همراستا با اهداف شرکت است.

اگر خبر جدید تعدیل نیرو صحت داشته باشد، این دومین‌بار در سال جاری میلادی است که کارمندان ‌تیک‌تاک در معرض ازدست‌دادن کار خود قرار می‌گیرند.

تیک‌تاک احتمالاً بخش دیگری از کارمندان خود را اخراج می‌کند

تعدیل نیرو در تیک‌تاک ادامه دارد

برخی کارمندان تیک‌تاک که نخواستند نام آن‌ها فاش شود ادعا می‌کنند که طی چند روز آینده تیک‌تاک از طریق ایمیل به کارمندانی که کار خود را از دست می‌دهند، دراین‌باره اطلاع‌رسانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تعداد زیادی از کارمندان بخش‌های عملیات، محتوا و بازاریابی خود را اخراج کند. براساس گزارش منابع آگاه، به کارکنانی که کار خود را از دست می‌دهند، چهارشنبه شب یا صبح پنجشنبه اطلاع داده می‌شود.

مشخص نیست چند نفر اخراج خواهند شد، اما منابع آگاه می‌گویند TikTok تیم عملیات کاربران جهانی خود را کنار می‌گذارد و اعضایی که اخراج نشده باشند به بخش‌های دیگر خواهند پیوست.

تیک‌تاک هنوز در مورد این موضوع اظهارنظر رسمی نکرده است و باید دید در عمل چه تصمیمی گرفته خواهد شد و چند نفر کار خود را از دست می‌دهند.


منبع: https://digiato.com/app/tiktok-latest-tech-company-hit-by-layoffs-employees-say-report

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *