جاروبرقی رباتیک Dreame و ماشین چمن زنی ویژگی های جدید و راه حل های هوشمند را به ارمغان می آورد

جاروبرقی رباتیک Dreame و ماشین چمن زنی ویژگی های جدید و راه حل های هوشمند را به ارمغان می آورد

در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی امسال، سازنده جاروبرقی هوشمند Dreame نگاهی اجمالی به کمک‌های روباتیک جدید خود برای داخل و خارج از خانه به ما داد.

جاروبرقی هوشمند X30 Ultra به عنوان «یکی از جامع‌ترین تجربه‌های تمیز کردن هندزفری در بازار» معرفی می‌شود. این دستگاه دارای ویژگی های مفیدی است، مانند Mop-Extend 3.0، که به دستگاه اجازه می دهد تا به طور خودکار سرهای دستشویی چرخان خود را در شکاف های باریکی که بدن نمی تواند به آنها دسترسی پیدا کند، بچرخاند.

جاروبرقی هوشمند Dreame همچنین دارای غلتک اختصاصی Anti-Tangle Tri-Cut است که موهای شل را از روی زمین می گیرد و با تیغه های داخلی آنها را برش می دهد تا از گره خوردن نامطلوب در جمع کننده زباله جلوگیری کند. مدیریت زباله دستگاه همه از طریق ایستگاه پایه خود تمیز شونده راحت انجام می شود که مخازن آب تمیز و پسماند، ظروف گرد و غبار و بارگیری مجدد مواد شوینده را مدیریت می کند. در حالی که همه اینها اتفاق می‌افتد، ایستگاه همچنین موپ‌ها را گرم می‌شوید و خراش می‌دهد و اطمینان حاصل می‌کند که قبل از استقرار مجدد ربات تا حد امکان تمیز هستند.

خارج از نظافت خانگی، Roboticmower A1 سطح جدیدی از راحتی را به صحنه ماشین چمن زنی رباتیک می آورد. در جایی که دیگر ماشین‌های رباتیک به سیم‌های مسی نامطلوب یا میخ‌های حسگر مدفون در چمن شما نیاز دارند، Roboticmower A1 می‌تواند مستقیماً با تلفن هوشمند شما جفت شود و سپس می‌توانید از آن برای ترسیم مسیری دستی برای آن استفاده کنید. علاوه بر این، Roboticmower A1 مجهز به فناوری نقشه برداری سه بعدی Omni-Sense است که به آن اجازه می دهد تا موانع و موانع را از فاصله ۴۰ متری شناسایی کند و به آن زمان زیادی برای اجتناب از آنها می دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1491680/ces-2024-dreame-robotic-vacuum-mower-new-features-smart-solutions/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *