جاناتان نولان، تهیه‌کننده Fallout TV می‌گوید اجرای بازی‌ها باعث اختلال در نوشتن شوالیه تاریکی برمی‌خیزد

اقتباس Fallout آمازون قرار است اواخر این ماه اکران شود و در آماده‌سازی بازیگران و گروه شروع به اشتراک‌گذاری نکاتی در مورد تولید آن و کارشان روی سریال کرده‌اند.

جاناتان نولان، تهیه کننده اجرایی Fallout – که نویسندگی بسیاری از فیلم های برادرش کریستوفر نولان، مانند شوالیه تاریکی و بین ستاره ای را به همراه داشت، گفت که عشق او به این بازی ها با بازی Fallout 3 آغاز شد. او ادعا کرد که در واقع او با بازی کردن بسیار خوش گذرانده است. به همین دلیل بود که او دو سال هیچ فیلمی ننوشت.

نولان به یاد می آورد: “من چیز زیادی در مورد آن نمی دانستم و در حال حواس پرتی بودم.” فکر می‌کنم کریس به من وظیفه نوشتن شوالیه تاریکی برمی‌خیزد و اگر آن فیلم کمی تأخیر داشت، احتمالاً تا حدی به خاطر Fallout 3 بود.»


جاناتان نولان، تهیه‌کننده Fallout TV می‌گوید اجرای بازی‌ها باعث اختلال در نوشتن شوالیه تاریکی برمی‌خیزدFallout World Of Featurette Prime Video


Fallout – The World Of Featurette | پرایم ویدیو.

نولان گفت که دائماً از سری بازی های ویدیویی Fallout غافلگیر می شود، چیزی که این روزها کمتر و کمتر رایج است. “تاریک، خشن است، اما همچنین طنز و در برخی جاها تقریبا احمقانه است. همه این چیزهای شگفت انگیز در یک جا هستند. این یک بازی واقعا جاه طلبانه است و من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده ام.”

نولان همچنین در مورد دشواری های اقتباس از یک بازی ویدیویی جهان باز در مقایسه با بازی هایی مانند یک کتاب، بیشتر به اشتراک گذاشت. نولان گفت: «معمولاً وقتی در حال اقتباس از چیزی هستید، مانند یک رمان، به آن اضافه می کنید. “شما برخی چیزها را از دست می دهید، اما تا حد زیادی نور، تصویر، شخصیت و انسانیت را اضافه می کنید. با یک بازی ویدیویی، چیزهایی مانند احساس آزادی مخاطب را از بین می برید. کل فرضیه بازی مانند Fallout، باز است. جهان و شما می توانید به هر سمتی که می خواهید بروید.”


تصویر Fallout آمازون که لوسی را از خزانه نشان می دهد
اعتبار تصویر: آمازون

این تهیه کننده خاطرنشان کرد که این کاری است که بینندگان هنگام تماشای یک برنامه تلویزیونی نمی توانند انجام دهند، بنابراین بزرگترین چالشی که گردانندگان برنامه با آن مواجه بودند همچنان انتقال “آزادی” یک بازی بود. تیم Fallout آمازون این کار را با اجازه دادن به داستان سریال از طریق چشمان سه شخصیت اصلی آن انجام داد: لوسی جوان و ساده لوح ساکن Vault (با بازی الا پورنل)، سرباز Brotherhood of Steel ماکسیموس (آرون مورتن) و یاغی جهش یافته غول . (والتون گوگینز).

پورنل با نگاهی به انتخاب خود در نقش لوسی، گفت که تیم Fallout این شخصیت را به‌عنوان یک شخصیت «لزلی ناپ/ند فلندرز» معرفی کرده‌اند، اما شخصیتی با «چیزی خطرناک در کمین است».


Vault Dwellers در سری Fallout آمازون


کایل مک لاکلان در نقش ناظر Vault 33 در Fallout

اعتبار تصویر: آمازون

Brotherhood of Steel در اقتباس آمازون Fallout
اعتبار تصویر: آمازون

در همین حال، گوگینز اضافه کرد که از تفسیر اجتماعی Fallout خوشش می آید. او گفت: «ما در دوران بسیار بسیار پر هرج و مرج زندگی می کنیم. “ما شاهد فرسایش اخلاق و فرسایش خوش بینی هستیم. و این واقعا تاسف آور است، اما [Fallout] به جهاتی منعکس کننده دنیایی است که در اطراف ما در حال توسعه است.

“امیدوارم فراتر از این پیش نرویم، و فقط به جایی که هستیم پایبند باشیم، اما این چیزی است که برای من در مورد نمایش جالب است، سوالاتی که مطرح می کند. و بنابراین، من خیلی کنجکاو هستم که چگونه بازسازی جامعه در این بازی و در این داستان هرچه پیش می‌رود اتفاق می‌افتد.”

Fallout در Prime Video در دسترس خواهد بود ۱۲ آوریل. اوایل امسال، تاد هاوارد از بتسدا این را فاش کرد برخی از ایده های برنامه ریزی شده برای اقتباس Fallout آمازون باید حذف می شدزیرا استودیو آنها را برای بازی Fallout 5 در نظر گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/fallout-tv-producer-jonathan-nolan-says-playing-the-games-disrupted-writing-the-dark-knight-rises?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *