جانشین معنوی SWAT 4 Ready or Not به طور کامل در ۱۳ دسامبر منتشر خواهد شد

جانشین معنوی SWAT 4 Ready or Not به طور کامل در ۱۳ دسامبر منتشر خواهد شد

تاریخ انتشار تیراندازی اول شخص تاکتیکی VOID Interactive، آماده یا نهدر جریان The Game Awards فاش شده است و طرفداران زمان زیادی برای انتظار ندارند.

به طور دقیق، نسخه ۱٫۰ از آماده یا نه تقریباً دو سال کامل پس از ورود زودهنگام، در ۱۲ دسامبر بر روی رایانه شخصی منتشر خواهد شد. در طول این دو سال، محتوای جدید فراوانی به طور پیوسته به بازی اضافه شده است، از جمله سلاح‌های جدید، نقشه‌ها و موارد دیگر، بدون در نظر گرفتن تغییرات کیفیت زندگی و بهبودهای کلی. در تئوری، آماده یا نه ۱٫۰ بهترین FPS خواهد بود که برای طرفداران فعلی و بازیکنان آینده هیجان انگیز خواهد بود.

برای کسانی که با بازی آشنا نیستند، آماده یا نه بازیکنان را می‌بیند که نقش رهبر یک واحد SWAT را بر عهده می‌گیرند که وظیفه آن خنثی کردن «موقعیت‌های خصمانه و مقابله» در «دنیای امروزی» است. هدف توسعه‌دهندگان این است که با استفاده از سلاح‌هایی که افسران SWAT واقعی از آن‌ها استفاده می‌کنند، واقع‌گرایی را به تصویر بکشند، و با صداهای دقیق برای بوت کردن، استفاده می‌کنند. بازیکنان می توانند با دوستان خود ترکیب شوند یا با هم تیمی های قابل تنظیم هوش مصنوعی ماموریت هایی را انجام دهند.

این هدف برای واقع گرایی در گذشته نیز برای VOID Interactive بحث و جدل ایجاد کرده است. در دسامبر ۲۰۲۱، به دلیل دست انداختن سطحی که به نظر می‌رسید سناریوی تیراندازی در مدرسه را به تصویر می‌کشد، مورد انتقاد قرار گرفت. در آن زمان، استودیو بیانیه ای صادر کرد که در آن گفته است که “تعهد روشنی برای ارائه محتوای با کیفیت بالا و تاثیرگذار دارد که سایر توسعه دهندگان نرم افزار اصلی ممکن است به دلیل قراردادها و هنجارهای فرهنگی از آن اجتناب کنند.”

در ادامه این بیانیه آمده است که “این بازی در هسته خود به کار افسران مجری قانون در سراسر جهان افتخار می کند و به هیچ وجه قصد تمجید از اقدامات جنایتکارانه بزدلانه را ندارد.” ما به ارتقای سطحی از اصالت و واقع گرایی در بازی ویدیویی خود اختصاص داده ایم. آماده یا نهکه موضوع دشواری را به همراه دارد. […] مطمئن باشید، هدف ما رسیدگی به همه آنهاست آماده یا نهاز سطح وزن و احترامی که تضمین می کند راضی است.”

در حالی که الف آماده یا نه مدیر جامعه اظهار داشت در مارس ۲۰۲۳ که “مدرسه هنوز در نقشه راه است” و “در بازی خواهد بود مگر اینکه اتفاق فاجعه آمیزی در داخل رخ دهد”، در زمان نگارش این مقاله توسط توسعه دهندگان تایید نشده است که آیا سطح در ۱٫۰ گنجانده شود. رهایی.

برای بازی‌های بیشتری مانند Ready یا Not، حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPSبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/ready-or-not-will-fully-release-on-december-13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *