جای تعجب نیست که زاک فکر می‌کند که Quest 3 «محصول بهتری» از Vision Pro اپل است.

رئیس متا مارک زاکربرگ دارد یک بررسی ارسال کرد از ویژن پرو اپل در اینستاگرام، به همه ما یادآوری می کند که رقابت بین این دو شرکت با راه اندازی هدست واقعیت ترکیبی این دومی عمیق تر شده است. در ویدئویی که با a متا کوئست ۳زاکربرگ در حالی که ویژن پرو را در برابر دستگاه شرکتش قرار می‌داد، سخنی را زیر پا نمی‌گذاشت. او گفت که در ابتدا انتظار داشت که Quest برای اکثر مردم ارزش بهتری داشته باشد، زیرا چنین است "مثل هفت برابر ارزان تر" از ویژن پرو ۳۵۰۰ دلاری. اما پس از آزمایش محصول رقیب خود به این نتیجه رسید که کوئست "محصول بهتر است، دوره." 

او افزود که تلاش است "برای اکثریت قریب به اتفاق چیزهایی که مردم از واقعیت ترکیبی برای آنها استفاده می کنند بهتر است." زاکربرگ گفت که فکر می کند کوئست است "خیلی راحت تر" از آنجایی که متا آن را سبک و قابل حمل طراحی کرده است، به طوری که مردم می توانند از آن در حین رفت و آمد یا حتی هنگام معاشرت با دوستان و معاشرت از آن استفاده کنند. او میدان دید کوئست را وسیع‌تر و صفحه‌نمایش آن را روشن‌تر از ویژن پرو دید، و همچنین متوجه شد که هدست متا وقتی سرش را هنگام پوشیدن حرکت می‌داد، تصاویر واضح‌تری را نشان می‌داد. او گفت که دستگاه اپل دارای تاری حرکت بود.

زاکربرگ تصدیق کرد که ویژن پرو دارای صفحه نمایش با وضوح بالاتر است، اما در عین حال از اپل به خاطر "معاوضه ها" باید راحتی و ارگونومی دستگاه را ایجاد می کرد. در حالی که کنترلرهای Quest هستند "کمی دقیق تر" او اعتراف می کند که ردیابی چشم اپل است "واقعا خوبه" ظاهراً متا از سنسورهای Vision Pro برای Quest Pro استفاده کرده است اما آنها را برای Quest 3 خارج کرده است. این شرکت قصد دارد آنها را در آینده بازگرداند. البته زاکربرگ از این فرصت استفاده کرد و در مورد کتابخانه بزرگتر Quest صحبت کرد و تاکید کرد که Quest برخلاف Vision Pro به برنامه های YouTube و Xbox دسترسی دارد. زاکربرگ بررسی خود را با صحبت در مورد مدل های باز و بسته برای هر نسل از محاسبات و اینکه چگونه می خواهد مطمئن شود که برای این نسل، فناوری متا به عنوان مدل باز، به پایان رسید. "برنده می شود" مانند مایکروسافت در گذشته.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/unsurprisingly-zuck-thinks-the-quest-3-is-a-better-product-than-apples-vision-pro-104001890.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/unsurprisingly-zuck-thinks-the-quest-3-is-a-better-product-than-apples-vision-pro-104001890.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *