جدیدترین فاش‌شده‌های سامسونگ گلکسی S24 به بهبود عکس‌ها در نور کم و ترفندهای هوش مصنوعی اشاره دارد

جدیدترین فاش‌شده‌های سامسونگ گلکسی S24 به بهبود عکس‌ها در نور کم و ترفندهای هوش مصنوعی اشاره دارد

روزی نیست که در آن لحظه شایعه جدیدی در مورد آن نشنویم سامسونگ گلکسی اس ۲۴ تلفن ها – که شاید با توجه به اینکه تاریخ عرضه مورد انتظار آنها به سرعت نزدیک می شود، تعجب آور نیست – و آخرین اطلاعات فاش شده چند نکته بیشتر در مورد قابلیت های عکاسی این گوشی ها ارائه می دهد.

با توجه به اطلاعاتی که اشاره کرد جهان یخی (از طریق SamMobileسامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا قرار است چند ارتقاء قابل توجه داشته باشد. اول، آنها می گویند که حالت شب “بهتر” از حالت گلکسی اس ۲۳ اولترا است که قبل از آن عرضه شده بود.

دوم، ظاهراً یک حالت دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید و بهبود یافته وجود خواهد داشت که از «بهینه‌سازی هوش مصنوعی» استفاده می‌کند و می‌تواند ۱۲ نوع شی مختلف – مانند افراد یا گل‌ها را شناسایی کند و به‌طور خودکار تنظیمات دوربین را مطابق با آن تغییر دهد. . .

همانطور که از ما خواهید دانست بررسی Samsung Galaxy S23 Ultraآن گوشی همچنین دارای دوربین اصلی با رزولوشن ۲۰۰ مگاپیکسل بود، اما انتظار می‌رود که ۲۴ Ultra دارای دوربین اصلی باشد. نسخه جدید و بهبود یافته بسته بندی شده در داخل آن است قادر به چند ترفند جدید.

بیشتر ببین

حتی هوش مصنوعی بیشتر

همچنین در جلوی هوش مصنوعی، افشاگر بنت برونر (دوباره از طریق SamMobile) طبق گفته های سری گلکسی اس ۲۴ برخی از ترفندهای هوش مصنوعی هوشمند برای ویدیوها را ارائه می دهد: این ترفندها ظاهراً دانه بندی کلیپ ها را کاهش می دهند، تثبیت را بهبود می بخشند و حتی به شما اجازه می دهند چیزی را در یک کلیپ برای پاک کردن آن انتخاب کنید.

همان منبع همچنین می گوید که ممکن است یک ربات چت هوش مصنوعی روی دستگاه وجود داشته باشد، اما “مطمئن نیست” که آیا این ربات در زمان راه اندازی در دسترس خواهد بود یا خیر. چیزی مانند ChatGPT یا Google Bard را در نظر بگیرید که می تواند متن ایجاد کند و انواع سؤالات را ایجاد کند.

همه اینها با آنچه قبلاً در مورد اینکه سامسونگ می خواهد گوشی های گلکسی اس ۲۴ را عرضه کند، شنیده بودیم، مطابقت دارد تا آنجا که ممکن است ویژگی های هوش مصنوعی. ما می دانیم که گوگل آن را پر کرده است پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو مملو از هوش مصنوعی است، و به نظر می رسد که سامسونگ هم از این روش پیروی کند یک سری ارتقاء مشابه.

ما نباید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم سامسونگ برای گلکسی اس ۲۴ روی چه چیزی کار کرده است: اکثر افراد آگاه اشاره به ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ به عنوان یک تاریخ بالقوه راه اندازی، و بدون شک تا قبل از آن نشت بیشتری وجود خواهد داشت.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/the-latest-samsung-galaxy-s24-leaks-hint-at-improved-low-light-photos-and-ai-tricks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *