جدیدترین کامپیوتر کوچک Ayaneo دقیقاً شبیه یک NES قدیمی است

در نوامبر، Ayaneo این چیزی شبیه به یک کامپیوتر مکینتاش یکپارچهسازی با سیستمعامل ساخته شده بود، اما گنجاندن APUهای قدیمی تر AMD دقیقاً هیچ جایزه قدرتی را دریافت نمی کرد. اکنون با طراحی جدید الهام گرفته از NES و چیپست بسیار چشمگیرتر. همچنین سه برابر قیمت است.

هیچ راه حلی در این مورد نیست. این یک مینی کامپیوتر لیل واقعاً بامزه است. فرم فاکتور جعبه ای دوران NES بسیار لذت بخش است و حتی می توانید یک کنترلر به سبک ۸BitDo SNES و صفحه کلید Nuphy در مقیاس خاکستری برای همراهی با آن سفارش دهید و سفر نوستالژی را کامل کنید. اکثر ویژگی‌های مدرن، مانند پورت‌های USB-C و پورت‌های HDMI، در پشت درپوش جلویی پنهان شده‌اند، اگرچه یک صفحه نمایش لمسی چند منظوره کوچک در بالا وجود دارد. اگر چشمک بزنید، تقریباً می توانید خودتان را فریب دهید که این یک NES واقعی است.

با این حال، در داخل AM02، شباهت‌های کنسول دهه ۱۹۸۰ نینتندو به پایان می‌رسد. این یک کامپیوتر قانونی است که در مقایسه با AM01 باید تجربه ای چشمگیرتر را ارائه دهد. هر دستگاه دارای APU Ryzen 7 7840HS AMD است که کمی قدرتمندتر از این شرکت است. به عبارت دیگر، باید بتواند اکثر بازی های مدرن AAA را در تنظیمات متوسط ​​یا حتی در برخی موارد بالاتر اجرا کند. AM01، کم و بیش، یک ماشین شبیه‌سازی بود که پس از دوران Gamecube منقرض شد.

در مورد مشخصات مربوطه، می‌توانید AM02 را در زمان راه‌اندازی به حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5 مجهز کنید، اما می‌توانید این رم را تا ۶۴ گیگابایت ارتقا دهید. همچنین با حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی حالت جامد با ظرفیت تا ۸ ترابایت عرضه می شود. حتی یک سیستم خنک کننده مدرن، یک درگاه USB-C، یک دسته پورت USB-A، یک پورت HDMI، یک پورت اترنت و یک جک ۳٫۵ میلی متری صدا نیز وجود دارد.

این معما نیز وجود دارد که صفحه نمایش لمسی برای چه مواردی استفاده خواهد شد. Ayaneo مادر باقی می ماند و صرفاً آن را به عنوان یک ساعت نشان می دهد، اگرچه “تجربه های منحصر به فرد گیم پلی” را تبلیغ کرده است. حداقل، باید راهی جدید برای غواصی در منوها، تنظیم تنظیمات و انتخاب بازی ها ارائه دهد. با این حال، یک کنترلر یا صفحه کلید احتمالا کارآمدتر خواهد بود.

جدیدترین کامپیوتر کوچک Ayaneo دقیقاً شبیه یک NES قدیمی است
آیانئو

به طور طبیعی، افزایش قدرت با افزایش هزینه مرتبط است. قیمت AM02 برای کسانی که پیش خرید می کنند از ۴۴۰ دلار و برای بقیه از ۵۰۰ دلار شروع می شود. این یک نسخه بدون هیچ گونه حافظه رم یا فضای ذخیره‌سازی است که به افراد این امکان را می‌دهد تا کامپیوتر را با کامپیوتر خود تجهیز کنند. در غیر این صورت، بسته به رم و گزینه های ذخیره سازی، قیمت ها از ۵۳۰ تا ۷۷۰ دلار متغیر است. شما می توانید این مورد را از طریق Indiegogo خریداری کنید که برای Ayaneo معمول است و مدل ها در ماه فوریه ارسال می شوند. به همراه هیچ گونه لوازم جانبی ارائه نمی شود، اما هنگام بسته بندی با یک کنترلر یا صفحه کلید تخفیف دریافت می کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ayaneos-latest-mini-pc-looks-just-like-an-old-school-nes-162551703.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/ayaneos-latest-mini-pc-looks-just-like-an-old-school-nes-162551703.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *